http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - پوستر / مرد اگر هست بجز "عالم ربانی" نیست :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




پوستر / مرد اگر هست بجز "عالم ربانی" نیست

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ق.ظ

یکی از بزرگترین دغدغه هام این بوده و هست که برای رسیدن به اهداف تربیتی و تکاملی خودم یه ....

افسران - پوستر / مرد اگر هست بجز

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی ان کلیک کنید

**********

به کوی میکده هرسالکی که ره دانست

دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

یکی از بزرگترین دغدغه هام این بوده و هست که برای رسیدن به اهداف تربیتی و تکاملی خودم یه "خضر راه و مرد طریقی" داشته باشم تا در سایه سار هدایتش "راه بندگی وحقیقت" رو بفهمم و خودم رو به"رضوان الهی" برسونم.
سالها بود که به عنایت الهی و لطف امام زمان(سلام الله علیه)از اصحاب جلسات حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی(رضوان الله علیه) بودم و از محضر مبارکش خوشه چینی میکردم،هر چند "اهل" نبودم...
ولی افسوس و صدحیف که چه زود روح بلند و والای ایشان قفس تنگ تن را برنتابید و خیلی زود از بین ما رفت و به محبوبش پیوست و ما ماندیم وحسرت و آه فقدان"رفیق محبوبمان".

قرةالعین من آن میوه دل یادش باد

که چه آسان بشد و کار مرا مشکل کرد

نزدی شاه رخ و فوت شد امکان حافظ

چه کنم بازی ایام مرا غافل کرد...

این روزهاکه بوی ماه "ضیافت الهی" به مشام میرسه حقیقتا یکی از دغدغه هام اینه که شبهای ماه مبارک و خصوصا لیالی قدر چه کنم؟از کدام مجلس و کدام عالم ربانی بهره ببرم؟
حقیقتا سبک و سیاق و اتقان منبرهای آیت الله تهرانی و نفس رحمانی و اخلاق کریمانه ایشون رو کجا میتونیم حتی یکصدمش رو پیدا کنیم؟
به هر حال با تقدیر باید ساخت و قدر نعمت را هنگامی که هست باید شناخت...
از روح مطهر ایشون استمداد میطلبیم و عرضه میداریم:حضرت آیت الله تهرانی؛شما خودتان فرمودید که دست اولیای الهی بعد از مرگ بازتر و منشرحتر است و گره گشایی و دعای آنان در حق شاگردان و مریدان بیشتر وکارسازتر.
پس این کمترین و هزاران شاگردچشم براه و جوانهای مومن ما را از دعای پدرانه و تفقدهای کریمانه ات بهره مند بفرما.
استاد! این روزها با دلم سخت درگیرم؛
یاد جلسات چهارشنبه شبها بخیر
یاد شبهای ماه مبارک رمضان بخیر
یاد احیاهای لیالی قدرت بخیر
یاد التماس دعاهایت به ولی الله الاعظم بخیر
یاد روضه های جانسوز و جگرسوزت بخیر
یاد گریه ها و خنده های ملیحت بخیر

یاد چایی های شب چهارشنبه بخیر...

دوای تو دوای توست حافظ

لب نوشش،لب نوشش،لب نوش

حاج آقا مجتبی؛در جوار نورانی حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) یاد کن ما را 

"خیلی التماس دعا دارم."

(نثار روح مطهرش الفاتحة مع الصلوات)

محفل منتظران ظهور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی