http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - تا دیــدار یـــــار :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




تا دیــدار یـــــار

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

خبرنامه دانشجویان ایران: تهران خیابان فلسطین؛ حسینیه امام خمینی(ره)؛ این مکانی است که از سال 81 فعالین دانشجویی کشور به دیدار رهبر فرزانه خود می شتابند و با دلی پر شور و امید، به تشریح  دیدگاه ها و دغدغه های تشکل های دانشجویی می پردازند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، ماه رمضان هر سال فرصت مناسبی است که دانشجویان و فعالین دانشجویی سراسر کشور در یک دیدار صمیمی با رهبر فرزانه انقلاب ضمن مرور فعالیت های یک ساله  خود نقشه راه یک ساله آینده راترسیم کنند؛ به همین بهانه همچون سال گذشته، این صفحه مصاحبه ها و گزارش های  مرتبط با این دیدار را منتشر می کند


 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی در گفت‌وگو با “خبرنامه دانشجویان ایران”

 متن ها هم کنترل نمی شود و بدون هیچ گونه سانسوری خوا نده می شود و اصلا آنجا رویه بر کنترل و سانسور نیست چرا که همانطور هم که سال قبل شاهد آن بودیم نماینده یکی از تشکل های دانشجویی در حالی که اسم یکی دیگر از اعضای آن تشکل خوانده شده بود بدون کنترل و سانسوری پشت تریبون رفت.

 

دانشجویان از دغدغه‌های خود در دیدار با رهبر انقلاب می‌گویند:

 در المپیاد علمی در دنیا بالا ترین مقام های علمی رو کسب می کنه اما نه نام و نشونی ازش بیان میشه و نه ساپرت مالی و علمی و آموزشی ای بعد از اون اما یه فوتبالیست حتی اگه گلی هم نزنه حتی اگه کاری هم نکنه فقط چون فوتبالیسته باید میلیارد ها پول بگیره و روز به روز هم.

 

تا دیدار یار-11/ مهدی طوسی

 شب‌های بعد که تصاویر صدا و سیما از این دیدار را مشاهده می‌کردیم متوجه شدیم که حدود 420 کلمه از صحبت‌های ما در مقابل ایشان که نام برخی افراد را برده بودیم سانسور شد و البته این از چشم دیگر رسانه ها مغفول نماند و در فضای سایبر و رسانه‌های مکتوب به طور کامل و به گونه‌ای برجسته‌تر انعکاس یافت. شب‌های بعد که تصاویر صدا و سیما از این دیدار را مشاهده می‌کردیم متوجه شدیم که حدود 420 کلمه از صحبت‌های ما در مقابل ایشان که نام برخی افراد را برده بودیم سانسور شد و البته این از چشم دیگر رسانه ها مغفول نماند و در فضای سایبر و رسانه‌های مکتوب به طور کامل و به گونه‌ای برجسته‌تر انعکاس یافت.

 

تا دیدار یار- 10/ سید علی روحانی

 خیلی تشویق کردند و عبارت «آفرین آفرین، خیلی خوب» را که ایشان گفتند را همیشه در ذهنم هست و علاوه بر دعای عاقبت به خیری که برای ما کردند، فرمودند که این نقشه را چگونه به ما می‌رسانید و من هم گفتم که هر طور که شما بفرمایید و در انتهای بیانات‌شان فرمودند که با معاونت ارتباطات مردمی پیگیری کنید.

 

محمد افکانه از دیدار دانشجویان سال 89 با رهبر انقلاب می‌گوید:‬

 قتی که متن آماده شده بود، من به شروع و پایانش هم فکر کرده بودم و دو سه روز مانده بود به شروع متن، من به بچه ها گفتم که چگونه می‌خواهم شروع کنم و بعضی ها عقیده داشتند که سبک است و شان اتحادیه را پایین می‌آورد و ممکن است ایشان ناراحت شوند و موافق نبودند، اما من گفتم

 

تا دیدار یار- 9 / سعید سلیمانی

در حین سخنرانی، در همان یکی دو دقیقه اول فقط مجلس کمی برایم سنگین بود در ادامه این موضوع حل شد و اعتماد به نفسی پیدا کردم و بر موضوع سوار شدم و نگاه های مهربانانه و توئم با عطوفت حضرت آقا باعث شد هیچ غم و غصه ای در دل انسان نباشد

 

تا دیدار یار- 8 / مهدی امامقلی

 ایشان با صحه صدر و طمئنینه تمام و کمال مدت زمان زیادی را اختصاص برای شنیدن صحبتهای دانشجویان دادند و این به همین سادگی نیست که 3 تا 4 ساعت نشستن و فقط انقاد صرف شنیدن؛ و این نیاز به یک مناعت طبع و تدبیر عجیبی دارد که خارج از فکر و ذکر ما و تمامی رهبران عالم است.

 

تا دیدار یار- 7 / محمد صادق کریمی

 آن قدری که قبل از سخنرانی فکر می‌کردم استرس خواهم داشت، نداشتم، شاید دلیل آن هم این باشد که این موضوع را برای خودم راحت جلوه بدم، به این معنی که یک فعالیت و تحقیقی صورت گرفته و ما هم باید آن را به آقا ارائه دهیم، و ایشان نیز یا آن را تایید و یا نقد می‌کنند که در هر صورت برای ما خیر بود

 

تا دیـدار یـار- 6/ محمدجعفرنژاد

حس و حال آن زمان که خیلی قابل وصف نیست، اما هنگام سخنرانی، من بیشتر درگیر صحبت بودم و از آن لحظه زیباتر، لحظه‌ای بود که نزد حضرت آقا رفتم و سلام و احوال کردم، به نظر من لحظاتی است که می‌توان از آنها به عنوان لحظات به یادماندنی یاد کرد

 

تا دیـدار یـار- 5/ محمد رضا کاشفی

 وقتی رفتم آنجا و حضرت آقا تشریف آوردند، و با توجه به اینکه اولین سخنرا ن هم بودم و بعد از این که حضرت آقا نشستند، صحبت‌هایم را شروع کردم و دیدم که حضرت آقا به دقت در حال گوش دادن به حرفهای من هستند و بعد از جمله های من تایید می‌کردند و نگاهی که به من داشتند.

 

تا دیدار یار -4 / مسعود براتی

با توجه به تجربیاتی که ما به عنوان جنبش دانشجویی از سالهای قبل از آن داشتیم، این تریبون، بسیار مهم بود و این را درک کرده بودیم که یک تریبون اثر گذار که اگر سوال و مطالب مهمی برای ایراد روی آن طرح و حرف خوبی زده شود، می‌تواند یک فضای جدید و متفاوتی برای کل کشور ایجاد کند و این قبلا هم تجربه شده بود و این کار سختی بود.

 

تا دیـدار یــار-3/سمیه چیتی 

آقا خودشان به من برای خواندن آن متن انتقادی جسارت دادند

 به مدت یکماه، به طور شدیدی در بستربیماری بودم وبا توجه به این، خودم هم تمایلی برای صحبت پشت تریبون را نداشتم، اما دوستان با توجه به معیارهایی که به نظرشان می‌رسید بنده را پیشنهاد دادند و در شورا مرکزی مطرح شد و سپس رای گیری شد و در نهایت بنده انتخاب شدم؛ البته این برای من بسیار سخت بود.

 

تا دیــدار یــار-2/ محمد زعیم زاده 

جلسات دانشجویان با رهبری ظرفیت بالای آزادی بیان در نظام را نشان می دهد

 مثل این است که شما پیش پدر خود درد و دل می‌کنید که خیلی راحت است البته آقا جذبه ی خاصی دارند و برای ما که کم و بیش تجربه صحبت کردن در جمع‌های دانشجویی و امثال آن را هم داشتیم، خیلی فضای سختی نبود، ولی 30 ثانیه ابتدایی را یک حالت استرس هم داشتم، که مشخص هم هست.

 

تا دیــدار یــار-1/ ایوب توکلیان  

چگونگی انتخاب نماینده جامعه اسلامی دانشجویان در سال پیش/ حس و حالی که توکیان هنگام صحبت در محضر رهبر انقلاب داشت

 به نظر من، تشکل‌های دانشجویی آنطور که می‌بایست در قبال پیگیری مطالبات حضرت آقا جدیت به خرج بدهند، این کار را نکردند و یکی از دغدغه هایی که من در هنگام سخنرانی داشتم، این احساس شرمندگی بود که در برابر حضرت آقا داشتم مبنی بر اینکه سالهای سال توصیه ها و فرمایشات متعددی در مورد جنبش دانشجویی داشتند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی