http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - این جانباز دو روز در سردخانه بود :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




این جانباز دو روز در سردخانه بود

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ

مادر جانباز حسین خان‏بیکیان درباره فرزند جانبازش می‏‌گوید: حسین دو روز در سردخانه بود تا اینکه فهمیدیم زنده است.

به گزارش ایسنا،معصومه فتحی مادر شهید حسن خان‏بیکیان، همسر جانباز رمضان خان‏بیکیان و مادر جانباز حسین خان‏بیکیان که در دیدار مسئول بنیاد شهید سمنان و امام جمعه شهر دیباج با خانواده‌های جانبازان دامغانی سخن می‌گفت: حسین یک بار به شدت مجروح شده بود؛ به گونه‌ای که همه فکر کردند، او شهید شده است. وقتی او را به خانه آوردند، قادر به انجام هیچ کاری نبود و موج انفجار او را گرفته بود.تا دو سال به صورت ویژه از او مراقبت می‌کردیم و بعد از بهبود سلامتی دوباره عازم جبهه شد. حسین دوباره مجروح شد و این بار باز همه فکر کردند، او شهید شده است و او را به سردخانه منتقل کردند.

وی ادامه داد: فرزندم تا دو روز در سردخانه دامغان بود تا اینکه یکی وارد سردخانه شده و متوجه می‌شود که تکان می‌خورد. وقتی موضوع را پیگیری می‌کنند متوجه می‌شوند که شهید نشده است.حسین آن زمان همسر و یک پسر داشت و زمانی که من خبر شهادتش را شنیدم، نیمه شب نزدیک عید بود.

فتحی یادآور شد: قبل از او، پسرم حسن شهید شده بود؛ همان جا رو به امام رضا (ع) کردم و گفتم که یا امام رضا! من حسین را از شما می‌خواهم؛ حسن شهید شد، اما زن و فرزندی نداشت ولی حسین فرق دارد؛ او زن و فرزند دارد. بعد از دو روز به ما اطلاع دادند که حسین شهید نشده است و من حسین را از امام رضا (ع) دارم.

وی همچنین گفت: نگهداری و مراقبت از جانبازان کار سختی است آن زمان خیلی از اطرافیان حرف‌هایی به من می‌زدند، اما می‌گفتم من او را بالای سرم نگه می‌دارم.سختی‌هایی در خانواده‌های جانبازان وجود دارد که دیگران از آن بی‌اطلاع هستند؛ همه سختی‌ها را در راه رضای خدا تحمل کردیم و امروز خوشحال هستیم که به جانبازان خدمت می‌کنیم و به آن افتخار می‌کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی