http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - امتحان الهی و قصه نان! :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




امتحان الهی و قصه نان!

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ق.ظ

حساب این انقلاب و نظام با نظام های دیگر فرق دارد،نباید اشتباهات مسئولین را به حساب اشکال اسلام گذاشت و به نظام اسلامی پشت کرد،اصل این نظام عبارتند از رابطه امام و امت؛از اول هم با همین اصل پا گرفته است و بر همین اصل پایدار خواهد بود تا انقلاب مهدی! ان شاالله.

اما نان! بعضی با مستمسک قرار دادن حدیث معروف یکاد الفقر ان یکون کفرا می خواهند لا قیدی خود را نسبت به اعتقادات و انقلاب و خون شهدا توجیه نمایند و حال آنکه این یقینی است که تنها ایمان های سست با کمی فشار مالی از دست می رود و نه ایمان دوستان خدا که ایمان در تک تک سلول های آنان رسوخ کرده است.

اصلا بر طبق روایات صبر راس ایمان است و به اندازه صبر افراد در مسیر خداست که درجه ایمان آنها تعیین می شود تا تنها عاشقان حقیقی به قله سیمرغ و لبخند وصال حضرت دوست برسند.

در مورد اینکه کمی مشکل مالی و چند روز درست غذا نخوردن و لقمه ای نان انسان را به آن وا دارد که به تمام دین و اعتقاداتش چوب حراج بزند و پشت کند این جمله را که یک دو دو تا چهارتای عقلی است به خاطر بسپارید  که "کسی که به خاطر یک لقمه نان اعتقادش را رها کند ارزش اعتقاد او به اندازه همان لقمه نان است!"

در پایان باید گفت که حاشا ملتی که انگار در این سی و چهار سال انقلاب سی و چهار انقلاب کرده است این گنچ پایداری را که با رنج خون جوانانی پاک از جنس آسمان این آب و خاک بدست آورده است به آسانی از دست دهد و در این امتحان عصر غیبت رد شود!

انگار خدای مهدی همان خدایی که دید مردم چگونه سر حسین علیه السلام را بریدند دارد این مردم را امتحان می کند که با نائب مهدی چه می کنند! ؛خورشید صبح ظهور تنها پس از امتحانات سخت الهی است که ظهور و طلوع خواهد کرد و این ایرانیان محب اهل بیت که سلمان افتخار آنان است آمده اند و آماده اند که زمینه ساز ظهور فرزند فاطمه سلام الله علیها باشند ان شاالله.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی