http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - سالگرد دروغ پردازی رضا پهلوی در مورد دادگاه لاهه رضا پالانی حتی جرات شکایت از امام خامنه ای را به خود نداد!+تصاویر :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




به گزارش بولتن نیوز، به تازگی یک از سایت های ضدانقلاب [رادیو زمانه] مطلبی از سالگرد دروغ پردازی رضا پهلوی در مورد دادگاه لاهه تهیه کرده است که علاوه بر آن حتی در سایت بالاترین نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته و آراء بیشماری از آنان را به خود جلب کرده است.

 

در ابتدای گزارش مذکور آمده است: حدود یک سال از آن داستان ها می گذرد. رضا پهلوی بهره تبلیغاتی خود را از این داستان برده است و حالا درگیری بازی های جدید شده و دیگر نه خودش مایل است داستان دادگاه را بیش از این «کش» دهد و نه هوادارانش به خود این اجازه را می دهند که از مقام همایونی اش سرانجام داستان دادگاه لاهه را پیگیر شوند و نه رسانه هایی چون صدای آمریکا و بی بی سی که پیش از این به پوشش این مانور تبلیغاتی پرداخته بودند حاضر به پیگیری این داستان هستند. اما داستان محمد مصطفایی متفاوت است.

 

تا پیش از این سایت ماهستیم و بسیاری دیگر از سایت های داخلی به مخاطبان گرامی اخطار داده بودند که عنوان دهان پرکن «حقوق بشر و دموکراسی خواهی» تنها ابزاری برای طراحی نقشه های شوم دشمنان نظام ج.ا.ا است و آنها با استفاده از این مهم به دنبال اهداف خود هستند.

 

 

 

اما داستان ...

داستان از این قرار است که برخلاف ادعای رضا پهلوی مبنی بر ارائه و ثبت شکایتش در دادگاه لاهه، محمد مصطفایی اخیرا اعلام کرده است که هیچ شکایتی از رضا پهلوی در دادگاه لاهه ثبت نشده است و به این ترتیب یکی از بزرگترین دروغ های طفل پنجاه ساله مبنی بر ثبت شکایت از [امام] علی خامنه ای در دادگاه لاهه پس از ماه ها برملا می شود. لابد می پرسید که زنجیره دروغ های دادگاه لاهه از کجا شروع شد و چرا به اینجا ختم شد؟ برای پاسخ به این پرسش باید مروری کوتاه داشته باشیم بر پرونده دادگاه لاهه از آغاز تا به امروز.

 

 

 

ماجرا از آنجا شروع شد که پس از خروج محمد مصطفایی وکیل ایرانی از کشور، ناگهان خبر رسید که رضاپهلوی و محمد مصطفایی در صدد هستند که اسنادی علیه جمهوری اسلامی گردآوری کرده و بر اساس آن رهبر ایران را به دادگاه لاهه بکشانند! از همان ابتدا حقوق دانان برجسته مختلف نسبت به ناپختگی این طرح و عدم امکان تحقق آن هشدار دادند اما در واقع هدف رضاپهلوی به نتیجه رساندن این طرح نبود، بلکه هدف این بود که با کارت حقوق بشر، یک بازی تبلیغاتی با محوریت رضا پهلوی شکل گیرد و این وسط حقوق بشر بازیچه ای بیش نبود!!!

 

 

منبع:ماهستیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۱

نظرات (۷)

 اشتباهی منفی دادم! شرمنده!

 چه غلطا
بی شعور کودن

 پالانی، نام ایلی کردستان ی می‌باشد که در زمان نادرشاه افشار از دشت زهاب ( ذهاب از توابع کرمانشاه ) به ... پدران رضا شاه از این ایل بودند. منبع ...
 رضا هیچ پهلوی !
 خدایا ! ادبیات همه درست بگردان !!! رضا پالانی یعنی چی ؟؟
 این آقا از مستربین هم بهتر کار می کنه.خیلی خندیدم از این حرکت او
یه سوال: باباش چندتا پرونده در لاهه داره؟
 پهلوی جوجه برو مال هایی رو که از بیت المال بردین رو خرج کن!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی