http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - باز هم به ساز جمهوری اسلامی رقصیدیم! :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




باز هم به ساز جمهوری اسلامی رقصیدیم!

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

باز هم به ساز جمهوری اسلامی رقصیدیم!

باز هم به ساز جمهوری اسلامی رقصیدیم!

به گزارش دویچه وله این محافل می‌گویند که شکست خط تحریم انتخابات و تن دادن به دعوت به شرکت در آن به منزله رقصیدن به ساز حاکمیت بوده است.

به گزارش فرهنگ نیوز ، کیهان نوشت: دویچه وله در گزارشی از این رسانه‌های مجازی نوشت: نویسنده وبلاگ «غوزک پلاتینی» با پوپولیستی خواندن خصوصاً کمپین انتخاباتی حسن روحانی می‌نویسد: گاه تصور می‌کنیم پوپولیسم را می‌شناسیم! اما متأسفانه نمی‌توانیم این پوپولیسم فراگیر و مضحکی را که حول «رأی دادن» به راه افتاده ببینیم.


بدون داشتن اصول و منطق متقن جوی راه می‌افتد و همه باید جوگیر شوند و هر کس جوگیر نشود از ترس تنها ماندن دنبال جماعت می‌افتد.

حال بیایید تصور کنیم حاکمیت کسانی مانند [...] را وارد معرکه نکرده بود و اکنون همه جا سکوت مرگ برقرار بود و پروفایل‌های فیسبوک همه «رأی من در حصر است»، «تا تقلب هست انتخابی در کار نیست» بود و افراد در شبکه‌های کاری و خانوادگی‌شان به هم می‌گفتند در این انتخابات شرکت نمی‌کنیم و نظرسنجی‌ها همه آمار پایین شرکت را نشان می‌داد…»

وی سپس می‌نویسد: «شگفتا که در تئوری از مقاومت منفی دم می‌زنند و گاندی مثال می‌زنند اما در عمل کارشان فقط [...] رنگ‌کنی و رقصیدن به ساز حاکمیت است برای پرشور کردن مراسم».

دویچه وله همچنین از قول‌نوشته یکی از شاهدان کمپین خیابانی در فیس‌بوک می‌نویسد: «برای من خیلی رقت‌انگیز بود فضا. تصویرهای باشکوه زنجیره انسانی چهارسال پیش از جلو چشمم دور نمی‌شه و برنامه‌های خیابونی این چند روزه، جلوش یه نمایش خنده‌دار و پوچه برای منی که اون روزها رو دیدم این برنامه‌ها بیش‌تر از اینکه هیجانم رو زیاد کنه، سرخورده‌م می‌کنه. برنامه‌های خیابونی امروز، بیشتر شلوغ‌بازی و جوگیری بود.»!

در پایان دویچه وله از تمسخر طیفی از اپوزیسیون توسط دیگری خبر داده و می نویسد، یکی از کاربران توییتر نوشته روی قبرشان بنویسید آن قدر رأی داد که مرد(!)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۹
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی