http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - مقتل خوانی یکی از نامزدها در مناظره :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




مقتل خوانی یکی از نامزدها در مناظره

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ب.ظ

محسن رضایی:امام حسین قویترین مردش که حضرت عباس بود را فرمود برو به سمت زندگی و خیمه ها.

مقتل خوانی یکی از نامزدها در مناظره

به گزارش فرهنگ نیوز ، محسن رضایی در مناظره شب گذشته خود گریزی هم به صحنه کربلا زد و تفسیر جدیدی از فرمان امام حسین علیه السلام به قمر بنی هاشم ارایه کرد.

رضایی که ابتدای صحبت خود را نیز با جمله یا اباالفضل آغاز کرد و در تفسیر جالبی از واقعه کربلا و ارتباط امام حسین علیه السلام و برادرش اباالفضل گفت: من میگویم سلام بر زندگی و یا ابالفضل.

در کربلا دو جبهه ی ، زندگی و نظامی بوده است. امام حسین قویترین مردش که حضرت عباس بود را فرمود برو به سمت زندگی و خیمه ها.

الان میخواهند ما را تحریم کنند ما نباید شکست بخوریم. الان ما رسیده ایم به گردنه فرهنگی اقتصادی. اگر پیش برویم گفتمان بزرگی شکل میگیرد. گفتمان انقلاب در ایستادگی و مقاومت خالی نیست باید گفتمان های بزرگ اجتماعی و فرهنگی ایجاد کنیم.

محسن رضایی توضیح نداد منظورش از زمانی که حضرت امام حسین علیه السلام به برادرشان فرمودند به سوی خیمه ها برو چه زمانی بوده است و کجا ایشان به اباالفضل فرموده اند که به سمت خیمه ها برود .

اگر منظور رضایی زمانی است که حضرت  اباالفضل(ع) برای آب آوردن به سمت نهر علقمه رفته اند که امام حسین علیه السلام، برادر را برای آوردن آب اعزام کردند نه برای رفتن به سمت خیمه ها .

درضمن این که آوردن آب هم به احتمال زیاد شهادت را در پی داشت نه زندگی.

شاید هم البته منظور رضایی از زندگی همان شهادت و زندگی در سرای دیگر است که باید به صراحت اشاره می کرد و توضیح می داد که این زندگی و آن چه او منظورش بوده چرا در این جای صحبت او استفاده شده و برای چه موضوعی در داخل یا سیاست خارجی کاربرد دارد.

منبع: دانا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۶
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی