http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - درخواست اوباما برای مذاکره مستقیم با رهبری :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




درخواست اوباما برای مذاکره مستقیم با رهبری

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۰ ب.ظ

مستند «مردی با کاپشن بهاری»

درخواست اوباما برای مذاکره مستقیم با رهبری

مستند «مردی با کاپشن بهاری» را بزرگمهر شرف الدین تهیه و کارگردانی کرده است.

درخواست اوباما برای مذاکره مستقیم با رهبری
به گزارش بی بی سی، استیون هدلی، مشاور امنیت ملی جورج بوش، می گوید "هم بوش و هم اوباما می خواستند با رهبر ایران مستقیما گفتگو کنند اما آیت الله خامنه ای به هر دوجواب منفی داده است."

به گفته آقای هدلی، بوش بارها گفته بود نمی خواهد با رئیس جمهوری که دوره کوتاهی در مسند قدرت است مذاکره کند و تلاش کرد که با رهبر ایران گفتگوی مستقیم کند.

بی بی سی در مستند «مردی با کاپشن بهاری»  که با موضوع دکتر احمدی نژاد ساخته شده است.می گوید که "علت بی توجهی رئیس جمهورهای آمریکا به نامه های احمدی نژاد هم این بوده که آنها او را در سیاست خارجی ایران بی اختیار می دیدند."

استیون هدلی همچنین نامه احمدی نژاد به جورج بوش را «بی سر و ته» توصیف می کند.

 
رایان کراکر، سفیر سابق ایالات متحده آمریکا در افغانستان و عراق، هم در این برنامه می گوید "مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا در عراق زیر نظر نیروی قدس سپاه پاسداران بوده است."

"کراکر" در ماههای خرداد و مرداد ۱۳۸۶ دو بار با همتای ایرانی خود حسن کاظمی قمی در دفتر نوری المالکی، نخست وزیر عراق در مورد مسایل امنیتی عراق به صورت مستقیم به بحث و گفتگو پرداخته است.


رایان کراکر  اشاره می کند که همتای ایرانیش در این جلسات تقاضای تنفس می کرد و با فردی تماس می گرفت. وی در جواب به سوال خبرنگار بی بی سی که چه کسی می توانست آن طرف خط باشد، معتقد است که  "سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران" بوده است.



 
مستند «مردی با کاپشن بهاری» را بزرگمهر شرف الدین تهیه و کارگردانی کرده است. وی در کارنامه خود فیلم های دیگری نیز دارد که به گفته کارشناسان بدون رعایت موازین "بی طرفی" ساخته است.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۶
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی