http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - رهبری از جنس مردم :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




رهبری از جنس مردم

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ق.ظ

سیره شناسی منش رفتاری بزرگان دین و رهبران جامعه اسلامی نقشه راهی است که نکته شروع و اتکا امت اسلامی برای انسجام فکری -رفتاری و جلوگیری از افراط و تفریط  و الگوسازی برای جذب حداکثزی و دفغ حداقلی میتواند باشد. 

که در حقیقت تفسیر آیه شریفه " محمّد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم" را در بیان اخیر مقام معظم رهبری در مورد حجاب استقبال کنندگان در جمع روحانیون و طلاب استان خراسان شمالی بدان اشاره فرمودند ، جستجو کرد ...

" خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: " و سنّة من نبیّه " ، که ظاهراً عبارت است از " مداراة النّاس " ؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقیه‌ى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند " خانم بدحجاب " ؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه،دل ، متعلق به این جبهه است ؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند.

گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم                آیا تو چنان که مینمائى هستى؟ 

 ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید. "

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی