http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - مشایی:ما تا شب انتخابات داغ داغ حضور داریم :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




مشایی:ما تا شب انتخابات داغ داغ حضور داریم

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ

اسفندیار رحیم مشایی یک روز قبل از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، در جمع تعدادی از جوانان و نخبگان سراسر کشور گفت : من معتقد هستم که پیروزی ما صد در صد و قاطع است.

 

اسفندیار رحیم مشایی یک روز قبل از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، در جمع تعدادی از جوانان و نخبگان سراسر کشور گفت : من معتقد هستم که پیروزی ما صد در صد و قاطع است.

به گزارش فرهنگ نیوز ،جنبش عدم تعهد نوشت ،اسفندیار رحیم مشایی یک روز قبل از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، در جمع تعدادی از جوانان و نخبگان سراسر کشور مطالبی را درباره حضور خود در انتخابات و همراهی احمدی نژاد در زمان ثبت‌نام عنوان کرد که به تازگی بر روی سایت جنیش عدم تعهد قرار گرفته است.

در این دیدار مشایی با اشاره به قانونی بودن همراهی رئیس‌جمهور با وی در روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی صحبت‌هایی که در این رابطه مطرح شد، قانونی نیست؛ هرچند برخی افراد خود را قانون می‌دانند و می‌گویند چون این حرف را من زده‌ام، پس قانونی است.
 
وی با بیان اینکه "برخی همراهی و حضور احمدی‌ن‍ژاد برای ثبت‌نام اینجانب در انتخابات ریاست جمهوری را ابتدا جرم و پس از مدتی خلاف اعلام کردند"، اظهار کرد: چه‌طور رئیس‌جمهور می‌تواند در پایان دور اول ریاست جمهوری برای ثبت‌نام خود به ستاد انتخابات وزارت کشور برود، ولی نمی‌تواند برای معرفی یا همراهی شخص دیگری به آنجا برود؟
 
مشایی با اشاره به احتمال عدم صلاحیت خود تصریح کرد: حتی اگر در کار ما وقفه‌ای ایجاد شد، شما امیدوار باشید و بدانید که ما تا شب انتخابات داغ داغ حضور داریم حتی اگر به ما فرصت صحبت در تلویزیون (رسانه ملی) را ندهند.
 
مشاور رئیس‌جمهور با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در کشور یادآور شد: من اساساً با ستاد موافق نیستم

وی افزود: من معتقد هستم که پیروزی ما صد در صد و قاطع است.

به نقل از فرهنگ نیوز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۴
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی