http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - امروز یکشنبه/ آخرین اخبار و رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




تا ثبت افتخاری دیگر برای میهن 26 روز دیگر منتظر می مانیم. در تلاشیم تا هر روز در بسته ای ویژه آخرین اخبار و تحرکات و فعالیت های اشخاص و جریانات سیاسی را به اطلاع شما مخاطبین فرهیخته برسانیم.

 

امروز یکشنبه/ آخرین اخبار و رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری/ درحال بروزرسانی...

* محسن رضایی گفت: بسیاری از کسانی که هم‌اکنون در اداره کشور هستند و یا شهید شده‌اند و بعضا هم برخی از آنها را مردم نمی‌شناسند، ‌مدیران قابلی هستند که در دوران مدیریتی ما تربیت شده اند.

* محسن هاشمی رفسنجانی بهرمانی که در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده است، بعد از رد صلاحیت از سوی هیات اجرایی استان تهران صبح امروز از سوی هیات نظارت استان تهران نیز مجوز حضور در انتخابات شورای شهر را نگرفت.

* بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای گفت: به عقیده من انتخابات و تغییراتی که در ایران اتفاق می‌افتد چنانکه آمریکا در پی آن است نخواهد بود و هرگز رئیس جمهوری که ایران را به مترسک آمریکا تبدیل کند روی کار نمی‌آید.

* شنیده ها حاکی است که در روزهای پایانی هفته گذشته کامران باقری لنکرانی نامزد جبهه پایداری برای ارائه برنامه های خود راهی شورای نگهبان شده است. 

* حمید رضا ترقی گفت: در صورت بهبود شرایط آقای جلیلی در نظر سنجی ها ممکن است نظر روحانیت نسبت به حمایت از ایشان تغییر کند.

*  دختر علیرضا افتخاری - با انتشار نامه‌ای خطاب به عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، از نحوه بهره‌برداری سیاسی از هنرمندان توسط جریان خاص گلایه کرد.

 محمد هاشمی برادر آقای هاشمی رفسنجانی گفته: تمام وسائل و تجهیزات مورد نیاز برای حفاظت از آقای هاشمی از جمله ماشین بنز، از سوی محافظان آقای هاشمی در خواست می‌شود و از سوی سپاه انصار المهدی تامین می‌شود.هیچ‌یک از این وسائل مورد نیاز برای محافظ از اشخاص، در تملک آن فرد قرار نمی‌گیرند.بلکه تجهیزات مورد نظر جز اموال دولت یا سپاه محسوب می‌شود.

* عبدالوحید فیاضی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از انصراف علی اکبر هاشمی رفسنجانی خبر داده و گفته:امروز تعدادی از نمایندگان مجلس در صحن علنی از  انصراف آقای هاشمی خبر دادند که البته مجلس از صحت آن اطلاعی ندارند.

* ساخت فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی با اخبار و البته تکذیبیه های مختلفی همراه بوده و امروز همچنین مطرح شده است که کیومرث پوراحمد ساخت فیلم تبلیغاتی هاشمی را برعهده گرفته است.

* نماینده باقری لنکرانی در دانشگاه امیرکبیر گفت: احمدی‌نژاد کنونی با احمدی‌نژاد سال ۸۴ به طور کلی تفاوت دارد. ما هیچ‌گاه ادبیاتی همچون مکتب ایرانی و یا فراماسونی از احمدی‌نژاد سال ۸۴ به خاطر نداریم، وی ساخته و پرداخته مشایی است.

* کوهکن دبیر سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه هنوز از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده‌ایم، گفت: ما رویه، برنامه و استراتژیک جبهه را دنبال خواهیم کرد، منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم تا به جمع بندی لازم برسیم.

* علیلو از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احتمال انصراف حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی خبر داد و گفت که وی احتمالاً امروز یا فردا با صدور بیانیه‌ای رسماً انصراف می‌دهد.

* رسولی قائم مقام ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف بابیان اینکه عارف با هاشمی رقابت نمی‌کند، گفت: برای مشخص‌شدن نحوه عدم رقابت‌ عارف با هاشمی باید منتظر "تحولات آینده" بود.

*  علیرضا زاکانی گفت: پیشنهادی بود که بعد از اعلام نظر شورای نگهبان تمامی کاندیداهای اصولگرا برای تعامل بیشتر و رسیدن به نتیجه نشست هایی را داشته باشیم و پیشنهاد دیگر نیز این بود که دوستانی نظیر آقایان حدادعادل، جلیلی، لنکرانی و بنده که هم فکر هستیم و همگرایی بیشتری با هم داریم یک کاندیدا را از میان خود معرفی کنیم.

* قالیباف شهردار تهران در مراسم تشییع پیکر آتش‌نشان شهید امید عباسی گفت: زندگی ما جز خدمت به مردم، دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از مردم چیز دیگری نیست.

 * رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان تهران گفت: در شهر تهران از مجموع 1960 نفر کاندیدای داوطلب انتخابات شورای شهر تهران 1520 نفر تایید صلاحیت قطعی شدند که این تعداد در تجدیدنظرها در حال افزایش است. وی 16 تا 22 خرداد‌ را فرصت تبلیغات کاندیداها اعلام کرد.

* جبهه مردمی اصلاحات در بیانیه‌ای حمایت خود از هاشمی رفسنجانی را اعلام کرد.

* مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: کارگاه انتخابات بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در آستانه انتخابات اقدام به تدوین و انتشار جزوه‌های انتخاباتی شاخص با موضوع معرفی خطوط قرمز و معیارهای انقلاب اسلامی در ۹ دفتر کرده است.

* جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از جمع‌آوری امضای نمایندگان مجلس برای حمایت از مواضع آیت‌الله جنتی خبر داد.

* محمد رضا عارف داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با توسعه مناطق مرزی، واژه مناطق محروم به کتاب‌های تاریخ سپرده خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه ایرانیان از هر قوم، مذهب و نژادی که باشند و به هر زبانی که سخن بگویند، شهروند درجه یک هستند.

* دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس ایجاد وحدت میان کاندیداهای اصولگرا برای جلوگیری از تکثر آرا را ضروری دانست و گفت: از هم‌اکنون تمام کاندیداها و طرفداران آنها ملزم به رعایت اخلاق انتخاباتی باشند.

* در مراسمی با حضور اعضای دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری، از ۵۰ برنامه مصطفی کواکبیان، کاندیدای اختصاصی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری رونمایی شد.

* نمایندگان مجلس در نامه‌ای از محمد حسن ابوترابی نایب رئیس اول مجلس خواستند تا از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف دهد.

* مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به حضور ۵ کاندیدای ریاست جمهوری از جریانات مختلف در همایش بیداری اسلامی و انتخابات ۹۲ گفت: به هر یک از آنها یک ساعت زمان برای سخنرانی و پاسخ به سؤالات داده خواهد شد.

* جلیلی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ترویج گفتمان انقلاب را فارغ از هر نتیجه‌ای در انتخابات یک پیروزی سترگ عنوان کرد و گفت: انتخابات و تبلیغات انتخاباتی برای ما تنها طریقیت ندارد، بلکه موضوعیت هم دارد.

* آیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر میان اصولگرایان وحدت باشد موفقیت آنان صد درصد است.

* زاکانی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: هاشمی اصلاحات را ادامه دوره سازندگی عنوان کرد و اگر اکنون توصیه بازگشت به دوره سازندگی می‌شود، دعوت به قهقرایی است که انقلاب اسلامی را نادیده بگیرد و افتخاراتش را زیر پا بگذارد.

* امسال هنوز برگزاری مناظره‌ها در هاله‌ای از ابهام است. یکی از دلایل آن نیز تعداد کاندیداهایی است که ثبت نام کرده‌اند. البته وجود برخی حاشیه‌ها در مناظره گذشته نیز مزید بر علت است و همین امر موجب شد تا رسانه ملی در این مورد کمی دست‌به عصاتر حرکت کند.

*  جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه ای تاکید کرد: سخنان و نامه نگاری‌ها علیه آیت‌الله مصباح یزدی ادامه اظهارات سیاسیون شکست خورده ایست که در پی یافتن راهی برای بازگشت مجدد خود می‌گردند.

* مصطفی کواکبیان گفته: شورای نگهبان هر تصمیمی بگیرد تابع‌ام ولی بسیار بعید می‌دانم شورای نگهبان من را در تایید صلاحیت‌ها رد کند. 

* محمد رضا صادق معاون تبلیغات ستاد انتخاباتی هاشمی با تاکید بر اینکه تا قبل از آغاز رسمی تبلیغات هیچ میتینگ انتخاباتی تدارک دیده نشده است، گفت: برای سپردن ساخت فیلم تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی به کارگردان مشخص نیز هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

* محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از قصد خود برای ماندن در انتخابات تا آخرین لحظه خبر داد و گفت: نوبت دیگران است که به نفع من کنار بروند.

* سعید جلیلی نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اولین گام در تبلیغات انتخاباتی را نلغزیدن از آرمان‌ها دانست و خطاب به حامیانش گفت: مبادا در مسیری گام بردارید که آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشید. از این رو تبلیغات انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که به یک گفتمان نمونه و شایسته تبدیل شود. 

* غلامحسین کرباسچی درباره ۸۰ سالگی هاشمی رفسنجانی در اظهار نظر جالبی گفته است: آقای هاشمی شاید از بسیاری از مدیران جوان ما فعال‌تر و کاراترند. امام وقتی انقلاب را تازه شروع کردند سنشان بالاتر از سن فعلی آقای هاشمی بود. بحث سن تبلیغات منفی و هدفدار است.

* یحیی آل اسحاق عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان و نامزد حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای خطاب به مردم در خصوص انصراف از کاندیداتوری تاکید کرد تمکین از نظر جمع را نصب‌العین قرار دادم.

* حداد عادل درباره ائتلاف گفت: اگر به نتیجه مشخصی رسیدیم خیلی راحت به خاطر انقلاب کناره‌گیری می کنم و تا سه‌شنبه که نتایج اعلام می‌شود، صبر می‌کنیم و پس از برگزاری جلسات تصمیم‌گیری‌ می‌کنیم.

 * سایت WND مدعی شده که یکی از منابع آمریکایی که به دلایل امنیتی نخواسته است نامش فاش شود گفته است که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در پیام محرمانه به هاشمی رفسنجانی اطلاع داده است که دولت آمریکا از کاندیداتوری او حمایت خواهد کرد.

* مهمان پرست سخنگوی سابق دستگاه دیپلماسی گفت: تا پایان مهلت شورای نگهبان، اقدام تبلیغاتی نکرده و اگر به مرحله بعد راه یابم، برنامه‌های ستاد انتخاباتی خود را به صورت مفصل در اختیار ملت شریف ایران قرار خواهم داد.

* محسن کوهکن دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: انتخابات آتی سه قطبی است و ممکن است قطب هاشمی و مشایی بنابر ضرورت به صورت تاکتیکی در جریان انتخابات ریاست جمهوری به یکدیگر بپیوندند.

*  فواد شمس، یکی از فعالین فتنه 88، با انتشار یادداشتی، به نقل خاطرات خود از هاشمی رفسنجانی پرداخته تاکید می کند که در سال 73 آقای هاشمی را عامل بدبختی و فقر مردم می دانسته و در سال 76 از پایان دوران ریاست جمهوری وی خوشحال شده است.

* مهدی طائب مسئول قرارگاه عمار گفت: رئیس جمهوری قوت بدنی نیاز دارد و با وجود آن که هاشمی در دوره بعد از جنگ ایران را از خاک بالا آورد اکنون انرژی لازم را ندارد. 

 * علیرضا پناهیان استاد دانشگاه در واکنش به اظهارنر برخی کاندیداها گفته: انسان وقتی خودخواه می‌شود می‌گوید با اسرائیل کاری نداریم... خدا کشور را از دست سیاسیون ضعیفی که می‌خواهند ذلیلانه با آمریکا رابطه برقرار کنند، نجات دهد.

* صادق زیباکلام در گفتگو با صدای آمریکا گفته: کم نیستند کسانی که می گویند هاشمی، از مهدی به عنوان پیاده شطرنج برای بالا بردن محبوبیت خودش استفاده کرد یا جلوی زندانی شدن فائزه را نگرفت تا محبوبیت خودش را بالا ببرد. )

* پزشکیان وزیر دولت اصلاحات با این گفته که «هنوز از کاندیداتوری کناره گیری نکرده ام»  افزود: اگر آقای هاشمی اقشار آسیب پذیر جامعه را ببیند و از آنها دفاع کند و اشتباهاتی که در گذشته وجود داشته را اعلام کند و بتواند درس بگیرد، در این صورت شانس بالایی برای پیروزی خواهد داشت.

* محمد سلیمانی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفته: اگر آقایان مشایی و هاشمی نمی‌آمدند رقیب جدی آقای لنکرانی، آقای قالیباف بود، اما در حال حاضر مشایی و هاشمی رقبای جدی آقای لنکرانی هستند.

 * بعد از توهین های بی شرمانه مشاور هاشمی علیه بزرگان و علما، مردم و روحانیون مشهدی با تیمور علی عسگری درگیری فیزیکی پیدا کردند و وی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. 

* کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفته: شورای نگهبان با اعداد و ارقام کار ندارد و محدودیتی به لحاظ تعداد کاندیداها وجود ندارد و ممکن است هر 40 نفر مدیر و مدبر باشند.

* عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفتمان غالب کارآمدی، صداقت و مدیریت جهادی خواهد بود.

* مجید جلیل عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و کاندیدای مورد حمایت دولت سه قطب این انتخابات را شکل می‎دهند و اگر اصولگرایان به وحدت نظر نرسند بازی را به رقبای خود واگذار می‌کنند.

 * یکی از فرزندان هاشمی از برگزاری مناظره میان کاندیداها اظهار نگرانی کرده و گفته مشکلات جسمانی" آقا جون" در مناظره باعث می شود مردم از وی ناامید شوند و به فردی پر نشاط و جوان و کارآمد رای دهند.

* حمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه آمدن هاشمی به صحنه انتخابات را هدفمند خواند و خاطرنشان کرد ، یکی از اهداف وی به اعتقاد ما ایجاد انشقاق بین اصولگرایان برای جلوگیری از پیروزی و وحدت آنها در انتخابات است.

* منوچهر محمدی مشاور سابق وزیر امور خارجه با بیان اینکه بزرگ‌ترین اشتباه تاریخی هاشمی کاندیداتوری در انتخابات کنونی است گفت: با توجه به مسائلی که در رابطه با اسرائیل و دوستی با آمریکا توسط هاشمی مطرح شده، او نمی‌تواند در انتخابات موفق باشد.

* کواکبیان نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود آنکه رنگ سبز را به عنوان رنگ انتخاباتی خود انتخاب کرده‌ام ولی با جنبش سبز مرزبندی دارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۱
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی