http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - حماسه سیاسی در افق رسانه ملی / 1 :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




حماسه سیاسی در افق رسانه ملی / 1

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱ ق.ظ

حماسه سیاسی در افق رسانه ملی / 1
فرج الله سلحشور:
صدا و سیما نباید محملی برای سوءاستفاده انتخاباتی باشد/ استفاده از مجری خبره در مناظره‌ها

گروه هنر: کارگردان سریال «یوسف پیامبر(ع)» تأکید کرد: مباحثی که در مناظره‌ها بین کاندیداها مطرح می‌شود، چهره واقعی افراد را معرفی می‌کند، ولی نکته‌ای که نباید فراموش شود این است که برخی‌ها ممکن است به واسطه جوسازی‌ها و شانتاژ‌ها بخواهند خود را بالا بکشند.

فرج الله سلحشور

فرج‌الله سلحشور، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان مطلب فوق اظهار کرد: آگاه کردن مردم به معیارهایی که در دین اسلام برای زعما و بزرگان یک جامعه اسلامی ذکر شده، رسالت علما و بزرگان دین است و صدا و سیما تریبونی برای علما در این عصر است. در کلامی دیگر صدا و سیما موظف است که تمام بیانات مقام معظم رهبری و مفاهیم اسلامی را مطرح کند تا در نهایت به واسطه بالا رفتن بصیرت مخاطبان، مردم بتوانند انتخاب‌های بهتری داشته باشند.

وی افزود: اینکه چرا از گفتن کلمه رسانه ملی پرهیز دارم دلیلش این است که این واژه را قبول ندارم، چون معتقدم این کلمه اسمی است که می‌خواهند به واسطه آن سیمای جمهوری اسلامی را از بین ببرند. نکته دیگر اینکه صدا و سیما جمهوری اسلامی موظف است که شور و نشاطی را در جامعه ایجاد کند تا مردم هر چه بیشتر برای حضور در انتخابات انگیزه پیدا کنند.

این فیلمساز درباره مناظره‌های انتخابی هم چنین گفت: مباحثی که بین کاندیدها انجام می‌شود، چهره واقعی افراد را معرفی می‌کند، ولی نکته‌ای که نباید فراموش شود این است که برخی‌ها ممکن است به واسطه جوسازی‌ها و شانتاژ‌ها بخواهند خود را بالا بکشند. در ضمن ممکن است برخی از کاندیداها بخواهند با تخریب دیگران برای خود اعتباری کسب کنند که سیما باید به این قبیل سوءاستفاده‌ها توجه کند. برای رهایی از این معضل نیز پیشنهاد می‌کنم که سیما با قرار دادن یک مجری خبره و مسلط اجازه چنین سوء استفاده‌ را ندهد.

این کارگردان سینما درباره مناظرات سال 88 همچنین گفت: با اینکه دو نفر از کاندیداها از همان ضعفی که در توضیحات فوق بدان اشاره کردم، سوء استفاده کردند، اما در مجموع برگزاری مناظرات تلویزیونی اقدام خوبی برای معرفی بهتر کاندیداها بود.

سلحشور در پایان خاطرنشان کرد: صدا و سیما برای اینکه اعتماد مردم را به سمت خود جلب کند باید رعایت بی طرفی را در انتخابات داشته باشد، یعنی به بهانه حمایت از فردی، کاندیدایی را مورد هجمه قرار ندهد.

به نقل از ایکنا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی