http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - حجت‌الاسلام رمضانی: حضور مردم در انتخابات بر اساس شعور سیاسی انجام پذیرد :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




حجت‌الاسلام رمضانی:

حضور مردم در انتخابات بر اساس شعور سیاسی انجام پذیرد

**

گروه سیاسی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه حضور مردم باید جهت‌دار، آگاهانه و بر اساس شعور سیاسی انجام پذیرد، گفت: مردم باید با بصیرت کافی، به انتخاب اصلح بپردازند.

حجت‌الاسلام حشمت‌الله رمضانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه سمنان، با اشاره به اینکه تعدد کاندیدا دارای مزایا و معایبی است که می‌توان تقویت گفتمان انتخابات و در نتیجه تحقق مردم‌سالاری را از مهمترین مزایای آن عنوان کرد، گفت: آمدن همه سلایق و نقطه نظرات و گفتمان‌ها در صحنه انتخابات و شکل‌گیری حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی از دیگر مزایای تعدد کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی در خصوص معایب تعدد کاندیدا در انتخابات خاطرنشان کرد: تعدد کاندیدا موجب تحیر و سرگردانی و عدم قدرت مردم در انتخاب اصلح و بالا رفتن هزینه‌ها و متحمل شدن مخارج زیاد خصوصا در این شرایط اقتصادی و ضربه زدن به فعالیت‌های اجتماعی و آموزشی خواهد شد.

رمضانی مهمترین شاخص‌های کاندیدای اصلح از نگاه مقام معظم رهبری را دارا بودن روحیه انقلابی و جسارت و روحیه جهادی برای کاندیدا برشمرد و افزود: کاندیدا باید متعهد، شجاع و معتقد به مبانی اسلامی بوده و به اصول و قواعد اسلامی پایبند باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر در تشریح ضرورت توجه به اخلاق انتخاباتی در رقابت‌ها و تبلیغات دوران انتخابات تصریح کرد: در رقابت‌ها باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود و نامزدها و طرفداران کاندیدا به دور از هرگونه تخریب و ضربه زدن به حیثیت طرف مقابل به نقد سازنده بپردازند .

وی ادامه داد: هدف کاندیدا و طرفدارانشان باید حاکم کردن گفتمان و فرهنگ انقلابی و دینی باشد و نباید موجب منهدم نمودن بنیان شخصیت فرد یا گروه رقیب شود که در این راستا انتخابات یک حماسه ملی است که شرکت آحاد مردم و گروه‌های مختلف در این حماسه موجب ضامن بقای انقلاب شده و نظام جمهوری اسلامی ایران با این حضور حماسی بیمه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت مردم در پای صندوق‌های رأی طمع و مکر بدخواهان را از بین برده و نظر کشورهای جهان نسبت به این نظام جمهوری اسلامی ایران مساعدتر می‌نماید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور مردم باید جهت دار و آگاهانه و بر اساس شعور سیاسی انجام پذیرد و مردم با بصیرت بالا، انتخاب اصلح داشته باشند.

** 

به نقل از ایکنا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی