http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - حجت‌الاسلام تویسرکانی: تخریب‌‌کنندگان شورای نگهبان به دنبال هرج‌ومرج سیاسی هستند :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




حجت‌الاسلام تویسرکانی:

تخریب‌‌کنندگان شورای نگهبان به دنبال هرج‌ومرج سیاسی هستند

****

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش عده‌ای برای تضعیف جایگاه شورای نگهبان گفت: کسانی که به سمت تخریب و تضعیف شورای نگهبان می‌روند، به دنبال هرج و مرج سیاسی هستند و بویی از آزادی و مردم‌سالاری نبرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فرایند قانونی انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از مقاطع حساس این فرایند، احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری است.

وی افزود: در همه کشورهایی که دموکراسی حاکم است و انتخابات برگزار می‌شود، کاندیداها بر اساس قوانین، آیین‌ها، روش و فرهنگ حاکم بر نظام آن کشور بررسی می‌شوند که در نظام جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان بر اساس اسلام و قانون اساسی صلاحیت کاندیداها را احراز می‌کند.

تویسرکانی با اشاره به تلاش عده‌ای برای تضعیف جایگاه شورای نگهبان خاطرنشان کرد: افرادی که به سمت تخریب و تضعیف شورای نگهبان می‌روند، به دنبال هرج و مرج سیاسی هستند و بویی از آزادی و مردم‌سالاری نبرده‌اند.

وی ادامه داد: ممکن است این افراد شعارهای زیبا بدهند، اما تضعیف نهادهای قانونی در نظام مبتنی بر ارزش‌های الهی و انسانی امری است که منجر به تضعیف قانون و نهایتاً منجر به ترویج هرج و مرج می‌شود و همه امور از مسیر صحیح و درست خود خارج می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه هر فردی به دنبال پیشرفت، تعالی و تحقق ارزش‌های الهی در کشور است باید از قانون حمایت کند، گفت: ممکن است در مسیر انتخابات اشتباهی صورت گیرد که اعتراض و پیگیری آن مسیر قانونی و مشخصی دارد.

وی همچنین در مورد افشاگری کاندیداها علیه افراد و جریان‌های رقیب گفت: متأسفانه فضای عوام‌فریبی یکی از آفت‌ها و آسیب‌هایی بوده که در کشور وجود داشته است که در برخی اوقات این عوام‌فریبی برای عده‌ای توفیقات مقطعی به همراه داشته است.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه در آیین و مکتب نورانی اسلام افشاگری مذموم است، تصریح کرد: آنچه در اسلام مطرح است، ستارالعیوبی است و دستورات و روایات زیادی از بزرگان دین مطرح شده که عیوب دیگران را پنهان کنیم.

وی افشاگری را شاخصه فرهنگ غربی عنوان کرد و افزود: هر کس دست به افشاگری زد مروج فرهنگ غربی است و از آیین اسلام خارج شده؛ چرا که در اسناد و زندگی شخصی دیگران دست می‌برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: بارها رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید کرده‌اند که با افشاگری نمی‌توان از حق دفاع کرد؛ بنابراین اگر قرار است حق پیروز شود و حق در جامعه حاکمیت پیدا کند، لازم است تنها مواضع و گفتمان رقبا مورد بررسی و نقد قرار گیرد به مردم واقعیت‌ها گفته شود.

وی با اشاره به منش شهید مطهری خاطرنشان کرد: شهید مطهری نظرات مخالفان را تبیین می‌کردند و پس از آن، با یک تفکر منطقی این نظرات را به نقد می‌کشیدند.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: متأسفانه افشاگری در عرصه سیاسی ورود پیدا کرده و معمولاً افرادی که قدرت و پیشرفتی ندارند و احساس ضعف شخصیت از درون می‌کنند دست به افشاگری می‌زند وگرنه انسان‌های عاقل، قوی و حق‌جو دست به افشاگری نمی‌زند.

**

به نقل از ایکنا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی