http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - آراء گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی است :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




گروه سیاسی: رئیس اداره ارشاد مهدیشهر با بیان اینکه رأی بالای مردم در انتخابات، خود موجب اقتدار نظام خواهد شد، گفت: دولت با رأی حداقلی نیز اگر چه قانونی است و محدودیتی در فعالیت اجرایی ندارد، اما انگیزه و چالاکی دولتی برآمده با رأی حداکثری را ندارد.

محمدعلی یوسفیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه سمنان، با بیان اینکه رأی بالای رئیس جمهور منتخب، خود موجب اقتدار دولت خواهد شد و توان آن را برای پیشبرد اهداف بیشتر خواهد کرد، گفت: دولت با رأی حداقلی اگر چه قانونی است و محدودیتی در فعالیت اجرایی ندارد، اما انگیزه و چالاکی دولتی برآمده با رأی حداکثری را ندارد.

وی با بیان اینکه بی‌شک تعدد نامزدها موجب تقسیم رأی‌ها در نامزدها می‌شود که این امر چندان مناسب به نظر نمی‌رسد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در هر برهه‌ای از شرایط کشور، ویژگی‌های بهترین فردی که در آن دوره می‌تواند کشور را اداره کند، بیان می‌فرمایند که توجه به فرمایشات رهبری فراتر از توجه به یک توصیه اخلاقی است بلکه باید آن را راهبردی دانست.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین هر فرد علاقمند به پیشرفت همه جانبه کشور، باید در انتخاب فرد اصلح بخش مهمی را به ارزیابی معیارهای مورد نظر رهبری و تطبیق آن با نامزدها اختصاص دهد.

رئیس اداره ارشاد شهرستان مهدیشهر انتخابات را اولین عرصه نمایش نامزدها در برخورد با قدرت و مسئولیت دانست و تصریح کرد: کسی که در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق را فدای دستیابی به قدرت می‌کند به طور قطع در زمانی که مسئولیت به وی واگذار شود نیز همین گونه عمل خواهد نمود و پاسدار اخلاق نخواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهدیشهر در تشریح حضور حداکثری در انتخابات و رابطه آن با شرایط داخلی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم خیال خام دشمنان مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی، مردم را از اصل نظام و انقلاب که انتخابات است دور ساخته برهم خواهد زد.

وی ادامه داد: مردم در عین شرایط بد معیشتی، هم برای اهداف متعالی خود و هم برای رفع مشکلات در عرصه انتخابات حضور خواهند یافت و با حضور حداکثری دست نظام را در حفظ حقوق حقه خود در عرصه بین‌المللی بازتر خواهد ساخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه اگرچه حضور حداکثری در انتخابات مهمترین بخش در انتخابات است، اما نباید فراموش کرد که این حضور باید آگاهانه و فعال باشد، تصریح کرد: حضور آگاهانه یعنی متناسب با شرایط داخلی و خارجی کشور و برای حفظ دستاوردهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب و همچنین برای تحقق کامل پیشرفت و عدالت باشد.

یوسفیان در پاسخ به این سؤال که حضور همه سلایق مختلف در میدان انتخابات چه تاثیری دارد افزود: بدیهی است حضور حداکثری مردم به تحقق شرایطی نیاز دارد که مهمترین آن حضور نامزد همه سلایق در انتخابات است که منظور از همه سلیقه‌ها، سلایق پایبند به اصول و ارزش‌های نظام و قانون اساسی است.

**

به نقل از ایکنا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی