http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - شورای نگهبان با شاخه‌های اطلاعاتی و سیاسی دقیق صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




آیت‌الله ممدوحی:
شورای نگهبان با شاخه‌های اطلاعاتی و سیاسی دقیق صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند

گروه سیاسی: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شورای نگهبان به صورت دقیق به بررسی صلاحیت‌ها می‌پردازد، گفت: شورای نگهبان دارای شاخه‌های عمیق اطلاعاتی، سیاسی، حقوقی و غیره است و لذا هر تصمیمی که این شورا اتخاذ می‌کند، بر اساس مستندات قانونی است.

آیت‌الله ناصر ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پاسخ به این سؤال که حکم شرعی تهدید به افشاگری که از سوی برخی افراد در آستانه انتخابات مطرح می‌شود، چیست؟ گفت: تحقیر کردن دیگران و فحاشی نسبت به افراد نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در هر جامعه‌ای عملی نادرست و از نظر مبانی دینی ما این کار حرام قطعی است.

وی اظهار کرد: البته گاه کاندیداها و افراد سخنانی را مطرح می‌کنند که مصداق افشاگری نبوده بلکه اطلاع‌رسانی صحیح است، در اطلاع‌رسانی صحیح برای آگاهی مردم مطالبی عنوان می‌شود و در آن الفاظ زشت و افشاگری وجود ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مردم برای انتخاب صحیح نیاز به برخی اطلاعات صحیح در مورد کاندیداها و برنامه‌های آنها دارند تا در امر انتخاب درست اشتباه صورت نگیرد و مردم با آرامش در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه شورای نگهبان به صورت دقیق به بررسی صلاحیت‌ها می‌پردازد، افزود: شورای نگهبان دارای شاخه‌های عمیق اطلاعاتی، سیاسی، حقوقی و غیره است و لذا هر تصمیمی که این شورا اتخاذ می‌کند، بر اساس مستندات قانونی است و هیچ‌گاه تصمیمات شورا بر اساس تکیه به شایعات نبوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان اظهار کرد: شورای نگهبان به صورت دقیق و مستند به صلاحیت افراد رسیدگی می‌کند و هیچ شایعه و حدیثی نمی‌تواند در کار قانونی شورای نگهبان تاثیر بگذارد.

به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران ایکنا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۹
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی