http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - خانم فرشته قاضی در آمریکا هم در سال 2012 تعداد 43 نفر اعدام شدند‎ :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




فرشته قاضی راجع به اعدام های صورت گرفته در ایران مطلبی در روز آنلاین نوشت و به سخنان صادق لاریجانی رئیس قوه قضا که گفته است:
 "در ایران مطلقاً اعدام سیاسی نداریم و اعدام‌ها مربوط به کسانی است که به صورت مسلحانه اقدام به مقابله با نظام کرده‌اند و این کار سیاسی نیست علاوه بر این مطابق قانون جمهوری اسلامی ایران، مجازات مطلقِ اقدام علیه امنیت ملی کشور اعدام نیست و اگر مدعی هستید ما افرادی را صرفا به این دلیل اعدام کرده‌ایم، اسامی آنان را اعلام کنید". اعتراض کرد.

 اعتراض فرشته قاضی به حکم اعدام در ایران در حالی صورت می گیرد که در سال 2012 آمریکا نیز رتبه پنجم اعدام ها را در جهان به خود اختصاص داده است و در میان کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان، ایالات متحده و ژاپن به اجرای اعدام ادامه می دهند. در آغاز سال ۲۰۱۳ میلادی، تعداد ۱۳۰ نفر در ژاپن در فهرست اعدام بودند. ژاپن این افراد را در گروه‌های چندنفره اعدام می‌کند و اجرای این مجازات در میان بیش از ۸۰ درصد مردم آن کشور هوادار دارد.


سازمان عفو بین الملل در آخرین گزارش خود، اعلام کرد که چین نیز در سال ۲۰۱۲ دارای بالاترین تعداد اعدام در جهان است و پس از چین، ‌عراق، عربستان سعودی و آمریکا هم بیشترین اعدام‌ها را داشته‌اند و تعداد اعدام‌های عربستان در سال گذشته میلادی ۷۹ مورد بوده است.

برابر این گزارش در منطقه خاورمیانه مواردی از کفر و لواط گرفته تا تجاوز جنسی، قتل عمد و مبارزه مسلحانه با دولت می‌تواند مجازات اعدام را در پی داشته باشد.

بر اساس گزارش عفو بین الملل، چین در دنیا از نظر اعدام رتبه نخست را دارد ولی به علت عدم شفافیت، تعداد دقیق اعدام‌هایش مشخص نیست، همچنین سال گذشته مجازات اعدام در عراق دو برابر شده و به ۱۲۹ مورد رسیده است. همین طور در هند، ژاپن، پاکستان و گامبیا، اجرای مجازات اعدام از سرگرفته شده است.

ایالات متحده تنها کشور قاره آمریکا بوده که در آن مجازات اعدام اجرا شده است.۴۳ نفر سال پیش در آمریکا اعدام شدند که بیشتر آنها در ایالت تگزاس در جنوب این کشور بوده است. این اعدام ها در عمل در 9 ایالت اجرا شده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۵
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی