http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - حمایت شادی صدر و شیرین عبادی از قاچاقچیان مواد مخدر به بهانه دفاع از حقوق بشر‎ :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




تولید مواد مخدر در افغانستان بعد از اشغال آمریکا چندین برابر شده که نشان دهنده دست داشتن غربی‌ها در این تجارت پرسود و کثیف است چرا مبارزه نظام با سوداگران مرگ اعتراض مجامع حقوق بشری را در آورده است؟
 
 شادی صدر و شیرین عبادی با راه اندازی چندین گروه و انجمن مدعی حقوق بشر در کنار حمایت از گروهک‌های تروریستی با سیاه نمایی از برخورد قانونی جمهوری اسلامی ایران با قاچاقچیان مواد مخدر با افتخار از موفقیت خود در ممانعت از ارسال کمک‌های ناچیز اتحادیه اروپا به ایران سخن گفته و به حقوق گرفتاران مواد مخدر و از هم پاشیده شدن خانواده آنان اشاره‌ای نمیکند! 
 
کشورهای اتحادیه اروپا برای ظاهر سازی و کسب وجهه بین‌المللی سالانه مبالغ اندکی به عنوان مقابله با مواد مخدر به گروه‌های مختلف فعال در مبارزه با مواد مخدر در ایران پرداخت می‌کردند که جدیداً به بهانه برخورد شدید و اعدام برخی از قاچاقچییان سابقه دار مواد مخدر در ایران کمک‌های خود را قطع کرده‌اند این کمک‌ها عمدتاً در اختیار کمپ‌های ترک اعتیاد و ارائه سرنگ رایگان به معتادان تزریقی تعلق می‌گرفت.
 
شش سال قبل رودنی استیچ در کتابی با عنوان «معتاد کردن آمریکا: اسب تروجان» با استناد به اسناد و مدارک متعدد از فعالیت‌های سازمان سیا در قاچاق مواد مخدر پرده برداشته است.
 
جمهوری اسلامی ایران مانع اصلی در مسیر ترانزیت مواد مخدر تولیدی در افغانستان به اروپا است و با کشف صدها تن مواد مخدر ارسالی به اروپا در مقابله با کاروان‌های قاچاقچیان مواد مخدر که مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و ارتباطات ماهواره ای هستند نیروهای انتظامی و امنیتی ایران هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده‌اند.
 
مخالفت با برخورد قانونی جمهوری اسلامی با سوداگران مرگ حاکی از روابط پشت پرده میان ضد انقلاب با کارتل‌ها و مافیای مواد مخدر در این تجارت پرسود و کثیف است که برای گرفتار ساختن نسل جوان در دام اعتیاد و کاستن از قدرت ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایران برنامه ریزی شده است.
 
بعد از حمله آمریکا و متحدانش به افغانستان تولید مواد مخدر رشد چشمگیری داشته است و بر اساس آمار منتشره اداره مبارزه با جرایم و مواد مخدر سازمان ملل در افغانستان (UNDOC) تولید تریاک در افغانستان در چند دهه اخیر، ۱۵ برابر شده و افغانستان در ده سال گذشته هفتاد میلیارد دلار مواد مخدر تولید کرده است.
 
یکی از ابزارهای استعمارگران برای گسترش نفوذ و استثمار سایر کشورها ترویج استفاده از مواد مخدر در میان نسل جوان است.
تجارت کثیف مواد افیونی در کنار سود بسیار بالا با منفعل ساختن جوانانی که ممکن است در برابر به یغما رفتن منابع کشورشان اعتراض کنند را از برابر خود برداشته و آنان را به افرادی تبدیل کرده که دغدغه ای جز به دست آوردن مواد مصرفی خود ندارند.
شادی صدر در صفحه شخصی اش در فیس‌بوک از تلاشش در قطع کمکها با نامه نگاری های مختلف و مظلوم نمایی در دفاع از قاچاقچیان چنین آورده است:
 
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۴
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی