http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - واکنش امام خمینی به درخواست منتظری برای حمله به آمریکا چه بود؟ :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




تردید به هر شکلى خیانت به اسلام است

خبرنامه دانشجویان ایران: با حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربر ایرانی و شهادت هموطنانمان در 12 تیر 67 حضرت امام خمینی (ره) واکنش قابل تاملی نسبت به این مسئله دادند.
 
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، روز گذشته بخش تقطیع شده ای از پیام امام خمینی در قالب خاطرات هاشمی رفسنجانی از سوی سایت وی منتشر شد.
 
در این سالها آقای منتظری در نامه خود به حضرت امام خمینی(ره) خواستار حمله به منافع آمریکا می شود. در بخشی از این نامه آمده است: «این جنایت دلخراش بار دیگر چهره ضد انسانی و منافقانه دولت آمریکا را برای جهانیان روشن نمود .... امید وافر دارم که اگر مقام معظم رهبری مصلحت دیدند و دستور اقدام دادند، توده‌های میلیونی مسلمانان جهان، امکانات مادی و معنوی فوق العاده خود را برای جنگ و مبارزه با دشمن اصلی اسلام و قرآن و ملت‌های مظلوم در اختیار قرار خواهند داد.»
 
متن کامل پاسخ امام خمینی(ره) به شرح زیر است:
 
بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏
جناب آیت اللَّه آقاى منتظرى- دامت افاضاته‏

پیام جنابعالى تسکینى بود بر آلام تمامى کسانى که از شیطان بزرگ، امریکاى حیله‏گر ضربه خورده‏اند. مردم آزاده جهان همیشه از ابرقدرتها خصوصاً امریکاى جنایتکار صدمه دیده‏اند و تا عزم خود را براى رویارویى با کفر و شرک جهانى و امریکاى سلطه‏گر جزم ننمایند، هر روز شاهد جنایتى تازه خواهند بود.

مردم شریف ایران باید توجه کنند که امروز، روز مبارزه و جنگیدن با تمام شیاطینى است که حقوق حقه تمامى پابرهنگان جهان را صرف عیش و نوش و تهیه سلاح هایى مى‏نمایند که براى همیشه حاکم دنیاى گرسنگان باشند.

جنگ امروز ما، جنگ با عراق و اسرائیل نیست؛ جنگ ما، جنگ با عربستان و شیوخ خلیج فارس نیست؛ جنگ ما، جنگ با مصر و اردن و مراکش نیست؛ جنگ ما، جنگ با ابرقدرتهاى شرق و غرب نیست؛ جنگ ما، جنگ مکتب ماست علیه تمامى ظلم و جور؛ جنگ ما جنگ اسلام است علیه تمامى نابرابریهاى دنیاى سرمایه دارى و کمونیزم؛ جنگ ما جنگ پابرهنگى علیه خوشگذرانیهاى مرفهین و حاکمان بى ‏درد کشورهاى اسلامى است. این جنگ سلاح نمى‏شناسد، این جنگ محصور در مرز و بوم نیست، این جنگ، خانه و کاشانه و شکست و تلخى کمبود و فقر و گرسنگى نمى‏داند. این جنگ، جنگ اعتقاد است، جنگ ارزشهاى اعتقادى- انقلابى علیه دنیاى کثیف زور و پول و خوشگذرانى است. جنگ ما، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی هاست.

رزمندگان ما در دنیاى پاکِ اعتقاد و در جهان ایمان تنفس مى‏کنند و مسلمین جهان هم که مى‏دانند جنگ بین استکبار و اسلام است، جهانخواران را آرام نخواهند گذاشت و ضربه‏هاى خود را بر همه کاخ‏نشینان وارد مى‏کنند.

جنابعالى که یکى از ذخایر این انقلاب مى‏باشید، با پشتیبانى از آقاى هاشمى وقت خود را مصروف در ساختن دنیا [یى‏] از کرامت و بزرگوارى نمایید. و مردم شریف ایران نیز بداند که این روزها دستهاى ناپاک شرق و غرب براى هدم اسلام و مسلمین در یکدیگر گره خورده است، باید نگذاریم که تلاش فرزندان انقلابى‏مان در جبهه‏ ها از بین برود. براى برپایى احکام اسلام عزیز دست اتحاد به یکدیگر داده، محکم و استوار تا پیروزى اسلام حرکت کنیم.

مسئولین نظام باید تمامى همّ خود را در خدمت جنگ صرف کنند. این روزها باید تلاش کنیم تا تحولى عظیم در تمامى مسائلى که مربوط به جنگ است به وجود آوریم.

باید همه براى جنگى تمام عیار علیه امریکا و اذنابش به سوى جبهه رو کنیم. امروز تردید به هر شکلى خیانت به اسلام است، غفلت از مسائل جنگ، خیانت به رسول اللَّه- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- است. این جانب جان ناقابل خود را به رزمندگان صحنه‏ هاى نبرد، تقدیم مى‏ نمایم.

انفجار هواپیماى مسافربرى، زنگ خطرى است براى تمامى مسافرتهاى هوایى. باید با تمام وجود تلاش کنیم تا چنین صحنه‏ هاى دردناکى پیش نیاید.

این جانب به تمامى بستگان این فاجعه تسلیت عرض نموده و خود را در غم و اندوه از دست دادن عزیزانشان شریک مى ‏دانم. من به جنابعالى و تمام کسانى که براى رسیدن به هدف مقدس پیروزى اسلام تلاش مى‏نمایید، دعا مى‏کنم. و السلام علیکم و رحمة اللَّه.
13/ 4/ 67
روح اللَّه الموسوی الخمینى
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی