http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - مجری زن صدای آمریکا که غریبانه اخراج شد/عکس :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




مجری زن صدای آمریکا که غریبانه اخراج شد/عکس

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ق.ظ

تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) رسانه‌ای وابسته به وزارت خارجه این کشور است که به منظور کمک به پیشبرد اهداف استکباری دولت ایالات متحده راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند. ، عملکرد ضعیف و ناکامی دست‌اندرکاران این شبکه در جلب اعتماد مخاطبان فارسی‌زبان طی سالیان اخیر موجب شده است که هر از گاهی شاهد تغییرات وسیع در سطح مدیران رده‌بالا و کارمندان دون‌پایه صدای آمریکا باشیم.

مجری زن صدای آمریکا که غریبانه اخراج شد/عکس

مهشید ندیری از جمله کارمندان و مجریان تلویزیون فارسی صدای آمریکا بود که مدتی پیش به همراه یکی از همکارانش (نگار مرتضوی) قربانی عدم اقبال بینندگان به این شبکه شد و با دریافت حکم اخراج، جایگاه خود را در برنامه گفت‌وگومحور «روی خط» به مهدی فلاحتی و همکارش (آرش سیگارچی) واگذار کرد.

مهدی فلاحتی همان کسی است که پس از افشای اقدام غیراخلاقی‌اش در تجاوز به یکی از مجریان زن صدای آمریکا (الهام ستاکی) برای مدتی مقابل دوربین این شبکه ظاهر نمی‌شد. نامبرده از جمله کارمندان بسیار فاسد رسانه دولتی آمریکاست که همکاران سابقش از اعتیاد، شرب خمر و هوسرانی‌های او خاطره‌های زیادی نقل می‌کنند. وی در عین حال -به قول همکاران سابقش- به دلیل زرنگ‌بازی و گوش به فرمانی توانسته در طول این سال‌ها جایگاه خود را در صدای آمریکا حفظ کرده و از اخراج در امان بماند.

اما آنچه موجب شد دوباره به ماجرای اخراج این دو مجری زن اشاره کنیم، پیامی است که مهشید ندیری در همین رابطه از طریق توئیتر منتشر کرده و راجع به سرنوشت برنامه روی خط ابراز نگرانی کرده است. در توئیت مورد اشاره آمده است: «حس اون مادری رو دارم که بچه‌اش رو به حکم دادگاه ازش گرفتن دادن به بابای معتاد و زنباره‌اش.» وی پس از دریافت واکنش‌ها به این پیام، در پیام بعدی خود با لحنی گلایه‌آمیز نوشته است: «همون روزایی که سر شما به انتخابات ۹۲ گرم بود، سر دو تا از ما رو بریدند گذاشتند روی سینی! هیچکس هم هیچی نگفت».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی