http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - عبدی: سهم اصلاح‌طلبان در مشارکت مردم 10 درصد بود :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




عضو مستعفی حزب مشارکت گفت: تصمیم اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات تا حدودی بر افزایش مشارکت کمک کرد.

به نوشته کیهانعباس عبدی در مصاحبه با مجله مهرنامه تصریح کرد: واقعیت این است که تصمیم اصلاح‌طلبان تا حدی (حدود 10 درصد) به افزایش مشارکت کمک کرد.
وی همچنین درباره شخصیت محوری اصلاح‌طلبان گفته است: ما به شخصیت و نفوذ آقایان خاتمی و هاشمی ایرادی نداریم. ضمن آنکه من قبول ندارم آرای آقای روحانی را صرفا موکول به حمایت آقایان خاتمی و هاشمی کنیم مگر در انتخابات مجلس هشتم، لیست اصلاح‌طلبان تحت عنوان «یاران خاتمی» درنیامد؟ چرا رأی نیاوردند؟
عبدی با بیان این که این بار شما برخلاف دوم خرداد 76 از روحانی مانند خاتمی یک قدیس نخواهید ساخت، افزود: این بار ماجرای آن کس نمی‌شود که نام پسرش را رستم گذاشت و بعد هم شروع کرد به لرزیدن. در مورد آقای روحانی این طور نیست.
او درباره این سؤال که «آیا فکر می‌کنید اصلاح‌طلبان تاکنون نسبت خود را با حکومت و رهبری مشخص کرده بودند و آیا حداقل در نزد خودشان، تصور روشنی از این موضوع داشتند؟» گفت: یکی از مواردی که هنوز آن را حل نکرده‌اند، همین است. شما در برخی بیانیه‌ها می‌بینید که این انتخابات را تنها محصول مشارکت خودشان می‌دانند، در حالی که واقعا اینطور نیست. اصلاح‌طلبان فقط یک تصمیم گرفتند. اما انتخابات را حکومت برگزار کرد و در این میان، رهبری نقش بسیار مهمی داشتند. مجموعه نیروها باید یک بازنگری هم در خودشان داشته باشند. البته، به نظرم اصولگراها بیشتر می‌توانند با واقعیت کنار بیایند تا اصلاح‌طلبان. همین که اصلاح‌طلبان بر آمدن آقای خاتمی تاکید می‌کردند، به نوعی مقاومت در برابر پذیرش واقعیت بود. البته می‌توانستند بگویند ما به هر قیمت می‌آییم و هزینه آن را هم بدهند؛ اما نمی‌توانند هم اپوزیسیون باشند و هم پوزیسیون. یک پایشان بیرون باشد و پایی داخل. به نظر من، این راهبردها جواب نمی‌دهد. برخی از بیانیه‌هایی را که در حمایت از آقای هاشمی نوشته شد، باید به صورت تاریخی نگه داشت. این بیانیه، هر چیزی باشد؛ انتخاباتی نیست. این نشان می‌دهد که ریشه تحلیل‌ها حداقل تا قبل از انتخابات، درست نشده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی