http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - تفکیک‌ جنسیتی دانشگاه های ایران ادامه دارد! :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




تفکیک‌ جنسیتی دانشگاه های ایران ادامه دارد!

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ

 وزیر علوم، دولت احمدی‌نژاد گفت: در حال حاضر ایران رتبه پانزدهم تولید علم را در دنیا به خود اختصاص داده است که از این میزان تولید علم ایران از ۸ دهم درصد سال ۸۸ به ۲.۲ دهم درصد در سال ۹۲ رسیده است.

کامران دانشجو افزود: ایجاد ۴۰ قطب علمی در دانشگاه‌ها، ۴۱ مرکز رشد و احداث بیش از ۲۰۰۰ واحد فناوری در پارک‌های علم و فناوری کشور از دیگر دستاوردهای وزارت علوم،‌ تحقیقات وفناوری در دولت دهم است. به گزارش ایسنا منطقه خراسان، دانشجو در حاشیه یازدهمین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی و ششمین جشنواره فرهنگ ملل و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تولیدات علمی ایران در جهان به ۲.۲ دهم درصد رسیده است، اظهار کرد: در ۳۰ سال گذشته ۱۷۵ هزار مقاله علمی(ISI) به ثبت رسیده است که حدود ۱۰۳ هزار مقاله مربوط به چهار سال اخیر است.

دانشجو با اشاره به اینکه اسلامی شدن دانشگاه‌ها از اساسی‌ترین اولویت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است خاطر نشان کرد: سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها در شورایعالی انقلاب فرهنگی به ریاست حداد عادل در حال نهایی شدن است که از سال ۸۸ تاکنون ۲۵ دانشگاه دولتی و غیر انتفاعی تفکیک جنسیتی شده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی