http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - یکی از مسئولین خانقاه موسوم به گنابادیه: آقای تابنده امام زمان است! + سند :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




بعضی از مریدان قطب فرقه نعمت اللهیه گنابادیه بر اساس تطابق های بی اساس، تابنده قطب فعلی این فرقه را امام زمان می دانند.

"عماریون"- یکی از مسئولین خانقاه بیدخت در صفحه فیس بوک خود به استناد خوابی که یکی از بینندگان "برنامه سمت خدا" بیان کرده است آقای تابنده را امام زمان دانست.
این خوابی که به آن استناد شده است، خواب یک دختر است که ادعای دیدن امام زمان در خواب را کرده است و در بیان ویژگی های ظاهری امام زمان گفته است که یک خال گوشتی بر روی بینی حضرت بوده است.
این درویش با استناد به این خواب دختر، تصویر آقای تابنده را به نمایش می گذارد و می گوید این خال همان خالی است که آن دختر گفته است و می گوید این چیزی است که یک بی اطلاع از فقر و درویشی در مورد امام زمان گفته است و آقای تابنده همان امام زمان است.

این درحالی است که یکی از نویسندگان معاصر کتاب های صوفیه ادعای کرده بود که آقای تابنده نائب امام زمان است و اطاعت از دستورات او واجب می باشد.

گفتنی است؛ صحبت این دو فرد با استقبال دراویش مواجه شده است در حالی که معرفی امام زمان بر اساس یک خواب و ادعای ظهور حضرت تاکنون در میان مدعیان دروغین بی سابقه بوده است.

منبع: صوفیه شناسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی