http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - رییس جمهور باید چهار «ت» داشته باشد :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




رییس جمهور باید چهار «ت» داشته باشد

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۴ ق.ظ

مدیر پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) گفت: رییس‌ دولت و کارگزاران باید از چهار ویژگی مهم برخوردار باشند.

به گزارش افکارنیوز، مدیر پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) گفت: رییس‌ دولت و کارگزاران باید از چهار ویژگی مهم برخوردار باشند.

محمد الله‌اکبری با اشاره به ویژگی‌های دولتمردان و کارگزاران در نظام اسلامی، افزود: مدیران و کارگزاران یا رییس دولت باید چهار "ت" داشته باشند. "ت" اولی "تخصص"، دوم "تقوا"، سوم "تدبیر" و چهارم "توجه" است.

وی خاطرنشان کرد: در مقوله تخصص آیات قرآن کریم و روایات فراوانی از رسول خدا (ص) و ائمه معصومین (ع) رسیده که هر کس تخصص نداشته باشد خرابکاری او بیشتر از درست کردن امور خواهد بود.

مدیر پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) ادامه داد: در زمینه تقوا نیز سفارشات فراوانی شده و دینداری بر سه اصل امانتداری، وفای به عهد و صداقت استوار است که اگر فرد از این سه ویژگی برخوردار باشد شخصی باتقوا و دیندار است.

الله‌اکبری تصریح کرد: تدبیر در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها و همچنین توجه به نحوه اجرا و عملیاتی کردن این سیاست‌ها نیز از جمله ویژگی‌های یک کارگزار و مدیر در نظام اسلامی است که در این باره نیز روایات فراوانی در کلام معصومین (ع) وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی