http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - دختران طعمه و پسران شکارچی :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




دختران طعمه و پسران شکارچی

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۶ ق.ظ

دخترانی که با همدستی سه پسر دیگر اقدام به زورگیری از پسران پولدار شمال شهر تهران می‌کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

در پی اعلام چندی از شهروندان شمال شهر تهران در خصوص پخش مواد مخدر توسط دو دختر در پارک‌ها و معابر کم تردد، مقام قضایی دستور بازداشت این افراد را صادر کرد.

پلیس تهران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کرد و توانست با رصد دوربین‌های امنیتی اعضای این باند ۵ نفره شامل دو دختر(بلامکان) و ۳ پسر را شناسایی کند.

همچنین پلیس در تحقیقات بیشتر متوجه شد، این افراد به غیر از پخش مواد مخدر در بین پسران پولدار، با طعمه قرار دادن خود در مسیر‌های کم تردد با همکاری سه همدست خود اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان با تهدید چاقو و قمه می‌کنند.

در پایان تحقیقات، پلیس توانست مخفیگاه متهمان را در حوالی شهدا شناسایی کند. لذا کلانتری ۱۱۰ شهدا موظف شد تا متهمان را دستگیر و تحویل پایگاه مربوطه دهد.

به دنبال این موضوع در ساعت ۱۸:۳۰، ششم تیر ماه، چهار اکیپ کلانتری شامل نیرو‌های پیشگیری، اطلاعات، تجسس و مبارزه با مواد مخدر به سمت مخفیگاه متهمان که یک خانه سه طبقه بود اعزام شدند.

عوامل کلانتری با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و از طبقه اول، دو متهم را به هویت مرجان و فرهاد و از طبقه دوم سه متهم دیگر را به هویت‌های بابک، سیامک و زهرا دستگیر و به مقر انتقال دادند.

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا سرهنگ سیروس کتابعلی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پس از حضور متهمان در کلانتری، در حین بازجویی ‌های اولیه دو دختر جوان به ماموران اظهار داشتند که فروش مواد و سرقت و زورگیری از پسران پولدار را قبول داریم ولی این سه پسر جوان با وعده دروغین ما را وادار به انجام چنین اعمالی می‌کردند.

به گفته کتابعلی ماموران در بازرسی از منزل متهمان توانستند مقادیری هروئین، شیشه و تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی