http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - دانلود کتاب زندگی نامه حاج احمد متوسلیان :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




دانلود کتاب زندگی نامه حاج احمد متوسلیان

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ق.ظ

عنوان : کتاب زندگینامه و خاطرات حاج احمد متوسلیان
نویسنده : حاج احمد متوسلیان
نوع : زندگینامه
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۹۸
حجم : ۷۷۲ کیلوبایت

درباره کتاب :
احمد متوسلیان (۱۳۳۲ در تهران-؟)، فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در جنگ هشت ساله ایران و عراق بود. این لشکر بعدها با نیروی مقاومت بسیج تهران بزرگ ادغام شد و سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ نام گرفت.
در سال ۱۳۳۲ در یکی از محلات جنوب شهر تهران به دنیا آمد.پدرش اصالتا یزدی و اهل سانیج از توابع شهرستان تفت بود در سال ۱۳۵۱ موفق به اخذ دیپلم گردید. سپس به خدمت سربازی اعزام شد و در شیراز دوره تخصصی تانک را گذراند و پس از آن، به سرپل ذهاب اعزام شد.
در سال ۱۳۵۴ توسط اکیپی از کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک دستگیر و روانه زندان شد و مدت پنج ماه را در زندان فلک‌الافلاک خرم‌آباد در سلولی انفرادی گذراند. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئولیت تشکیل کمیته انقلاب اسلامی محل خویش را عهده‌دار شد. پس از شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این ارگان پیوست و به سازماندهی نیروها همت گماشت.
پس از شروع آشوب‌های کردستان در اسفند سال ۱۳۵۷ به داوطلبانه عازم کردستان شد و بخشی از نا آرامی‌های آنجا را سامان بخشید. در اوایل خرداد ۱۳۵۹ موفق شد شهرستان مریوان را که در تصرف ضد انقلاب بود، آزاد کند. از این روی مسئولیت سپاه مریوان بر عهده او گذاشته شد.

برای خواندن کتاب حاج احمد متوسلیان لطفا کلیک نمائید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی