http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - حمله سلفی ها به مراسم بزرگداشت شهید شحاته +تصاویر :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




سلفی های کویت که برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حسن شحاته در این کشور را شروع درگیری و فتنه طائفی می دانند شب گذشته به مراسم بزرگداشت این شهید در حسینیه "عاشور" حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ شب گذشته مراسم بزرگداشت علامه شهید حسن شحاته با شعار "لبیک یا حسین" با حضور شیعیان در حسینیه "عاشور"  در منطقه "بنیدالقار" پایتخت کویت برگزار شد.

پس از پایان این مراسم که از سوی «صالح عاشور» نماینده سابق مجلس کویت و شیعیان برگزار شده بود سلفی های کویت در اعتراض به برگزاری این مراسم با برگزارکنندگان درگیر شدند و نیروهای امنیتی خیابانهای منتهی به حسینیه را برای جلوگیری از تجمع بیشتر بستند.

براساس این گزارش سلفی ها که نسبت به برگزاری هرگونه مراسم برای این شهید مصری هشدار داده بودند با یورش به این مراسم چند تن از شیعیان کویت را زخمی کردند.

"المویزری" یکی از سلفی های مخالف برگزاری این مراسم گفت: بزرگداشت شحاته در سرزمین کویت شروع درگیری و فتنه طائفی است!

از سوی دیگر صالح عاشور گفت: ما در دولت مدنی که آزادی ادیان و بزرگداشت شعائر را تضمین می کند هستیم و شحاته تروریست نبود و به کشور کویت بدی نکرده است و جرم شحاته این بود که حافظ اعتقادات خود بود.

حزب العدالة والسلام با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله سلفی ها به مراسم بزرگداشت حسن شحاته اهانت به مکان های مقدس را محکوم کرد.

برای مشاهده گزارش تصویری حمله سلفی ها به مراسم بزرگداشت شهید شحاته اینجا و برای مشاهده فیلماینجا کلیک کنید.

گفتنی است در شب میلاد امام عصر(عج)، گروه های تکفیری و سلفی مصر با حمله به مراسم میلاد امام زمان(عج) در روستای «ابومسلم» در منطقه «ابوالنمرس» در استان «الجیزة»، شیخ حسن شحاتة (66 ساله) برادرش محمد شحاتة (35 ساله) و شحاتة شحاتة (55 ساله) و عبدالقادر حسنین عمر (45 ساله) را به شهادت رساندند و تعداد نامشخصی از شیعیان هم زخمی شدند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی