http://www.tablet4you.ir/?r=x9lX8ofB3z1WzVd8bKfKRQ== - - بهار بی خامنه ایی زمستانی سرد وتاریک است‎ :: پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

پایگاه اطلاع رسانی شهداء

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ورزنه

بّسمِ رَبِّ الشهداءِ وَاصِّدیقین

بایگانی
تبلیغات
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
محبوبیت وبلاگ




بهار بی خامنه ایی زمستانی سرد وتاریک است‎

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

حرف دل یکی از دوستان ....

ما هم حامیان بهار هستیم، اما....؛

*******************

بهار بی خامنه ایی زمستانی سرد وتاریک است 

سحر با معجزه پهلو نزند دل خوشدار        سامری کیست که دعوی انا الحق بکند

==============================

  

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ و هنگامی که به آنان گفته می شود فساد نکنید می گویند ما فقط اصلاح گرانیم . قرآن کریم بقره آیه 11

دیربازی است که خلقت انسان با برخاستن از خواب ناز در کتم عدم آغاز گردیده است و از زمانی که این انسان به فطرت، دل و قلب رجوع کرد چیزی جز فهم و درک از استمرار لحظه به لحظه خلقت (کل یوم هو فی شان) به دستان خالق خویش در نیافت ولاجرم در هر لحظه از آنات سر بر سجده بندگی خالق فرود آورد وهر زمان که به جای رجوع وغور در فطرت زلال خود شیدا، شیفته، و فریفته عقل خود محور، در کسوت توجیه گر "انانیت" و" منیت" خویش گردید، همانند کودکی رشد نایافته مسحور تصویر خویش در آینه تفسیر آفاق و انفس بر گرفته از "هدایت شیطان" گردید، و شد آنچه نمی باید می شد. یعنی اسیر دستان کسی شد که پیش از آن بدو هشدار داده شده بود در صلاحش نیست "وَلاَ تَقْرَبَا هَـذِهِ الشَّجَرَةَ فَتَکُونَا مِنَ الْظَّالِمِینَ". بی حساب نیست که عالمانی چند کلمه "انسان" را از ریشه "نسیان" به معنی غافل و فراموش کار می دانند. غرض حدیث این روزهای ماست که عده ایی غافل به مصداق "خود گویی و خود خندی" خودرا تنها رجل هنرمند دهر انگاشته و چنان امر بر آنان مشتبه آمده است که غافل ازمحوشدن در تصویر فتاده در آب خود هستند. به گونه ایی در دفاع از مردم، فضای وحدت و همدلی "امت" و "امام" را متوهمانه به هم می ریزند که شادی و رقص دشمن را سبب گردند. راستی چه می خواهند و دنبال چه هدفی هستند؟ا با شعار "زنده باد بهار" می توان پیروز انتخابات خرداد 92 بود؟ و سئوال مهمتر آیا بدون خورشید بهار معنی دارد؟ و آن چه ربیعی است که بدون شمس در مدار اعتدال قرار می گیرد؟ و بیش از آن حتی اعتدال پائیزی یا انقلاب تابستانی و زمستانی بدون حفظ زاویه میل و محور زمین با شمس معنی دارد؟

تجارب تاریخی طی 34 سال که از عمر با برکت جمهوری اسلامی می گذرد به عنوان معلم وعبرت های روزگاربه ملت خداپرست و الهی ایران چنین آموخته اند کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 می آیند بدانند که دایره خدمت به نظام جمهوری اسلامی در لباس رئیس جمهوری اگر بی همرهی خضر باشد ظلماتی است بدتراز گمراهی پس ابتدا باید در نور ممتد خورشید قرارگیرند تا شعارهایشان بر اساس فطرت وشعوری با صبغه الهی شکل گیرد و بتوانند با چشمانی باز در کوچه های پر شهید این دیار بدون لغزش گام های خداپسند بردارند. عبدالله عمر می گوید: روزى در خدمت پیامبر (ص) بودیم که عده اى از جوانان بنى هاشم بیامدند، از مشاهده آنها دیدگاه پیامبر پر از اشک شد و رنگ مبارکش تغییر کرد، اصحاب عرض کردند : یا رسول الله سیماى مبارکتان گرفته است ما نمى توانیم شما را بدین حالت ببینیم فرمود:

انا اهل بیت اختارالله لنا الآخرة على الدنیا و ان اهل بیتى سیلقون بعدى بلاء و تشریداً و تطریداُ حتى یأتى قوم من قبل المشرق و معهم رایات سود فیسألون الحق فلا یعطونه فیقاتلون و ینصرون فیعطون ماسألوا فلا یقبلون حتى یدفعوه الى رجل من اهل بیتى فیملاء ها قسطاً کما ملاءها جوراً فمن ادرک ذلک منکم فلیأتهم و لحبواً على الثلج . ما اهل بیتى هستیم که خداوند آخرت را براى ما بر دنیا ترجیح داده، بعد از این اهل بیت من مصیبتها مى بینند و از وطن آواره مى گردند، تا آنگاه که مردمى از جانب مشرق با پرچمهاى سیاه به طلب حق قیام کنند، این حق را به آنها نمى دهند تا جنگ کنند، و پیروزى یابند و حق را بگیرند و آن را به مردى از اهل بیت من بسپارند که دنیا را پر از عدل کند چنان که از ظلم پر شده باشد هر کس، آن زمان را درک کند به آنها بپیوندد اگر چه به رفتن از روى برف باشد.

اگر بپذیریم که انقلاب اسلامی ایران میراث گرانسنگ پیامبران الهی است که به طور امانت در دستان ما قرار دارد لاجرم نقشه و مسیر راهی که توسط قائد عظیم الشان حضرت امام سید علی خامنه ایی (روحی فدا) برای حفظ این امانت ودر پاسخ به آن دغدغه حضرت پیامبر اعظم (ص ) ترسیم شده است لازم الاتباع است و عمل به این نقشه راه پاک کننده غبار غم از چهره مبارک حضرت رسول اعظم(ص) خواهد بود در نتیجه اعتصام به نقشه راهی غیر از آن آب در هاون کوبیدن و مرتکب اشتباهات و نواقص تکراری شدن وعلی النهایه بازی در دام و زمین دشمنان مستکبر و چپاولگران صیهونیست بین المللی است .

چهار چوب مسیر حرکت از سوی معظم له به صورت 1 - برپایی انقلاب اسلامی 2 – برقراری نظام اسلامی 3 – ایجاد دولت اسلامی 4 – برقراری جامعه اسلامی 5 – برپایی تمدن اسلامی ارائه شده است.

مسلماً مراحل اول و دوم با همت امت مجاهد، فداکار، و صبور ایران اسلامی و زعامت روحانیت اصیل و همیشه بیدار به نیابت عامه حضرت امام عصر(عج) متحقق شده اند و اما بزرگترین چالش در برقراری و پیاده سازی مراحل سوم تا پنجم این نقشه راه است. بی شک دولت غیر اسلامی نمی تواند نتیجه و برآیند دو مرحله اول باشد و یقیناً عاجز از همگرایی و تجمیع انرژی های بالقوه برای تحقق مراحل 4 و 5 خواهد بود هر چند ممکن است به تعبیر حضرت امیر بیان و کلام علی علیه السلام پوستین اسلام را وارونه بپوشند و شعار اسلام بدهند اما در عمل تحت تاثیر فرهنگ های مهاجم تیشه بر ریشه ارزشهای الهی فرود آورند . رئیس جمهوری که در راستای بر پایی دولت اسلامی گام در صحنه انتخابات می گذارد باید توجه داشته باشد که باید قائم به قسط، عدل و تقوی الهی و سیاسی باشد و باور کند که ولایت فقیه همان ولایت تشریعی رسول الله است.

باید با گوشت و پوست خود آن چنان ذوب در توحید و نبوت و معاد باشد که از عدل و امامت غافل نماند. یعنی به این ادراک حسی و عقلی رسیده باشد که با عصیان بر امام حق تحقق صحیح "سبک زندگی" و عدالت اجتماعی امکان پذیر نیست. و تکیه بر عقل بشری و محصولات ابزاری آن مانند "دموکراسی" به عنوان "هدف" و نه "روش " در کام شیطان فرو رفتن و گسیختن از حبل فرا عقلی "غیب" عالم است.

بر پایی دولت اسلامی متضمن این نکته مهم است که حضرت پیامبر اعظم (ص) به آن اشاره می فرمایند: "امت من همواره خیر و برکت خواهند داشت تا زمانی که امر به معروف و نهی از منکر کرده باشند ودر نیکی کردن همدیگر را یاری کنند و اگر این را انجام ندادند برکات زندگی از آنها برداشته شده، برخی بر برخی دیگر تسلط می یابد و اینها نه در زمین و نه در آسمان یاوری نخواهند داشت."

به احتمال قریب به یقین بسیاری از معایب و نواقص دولت های گذشته غفلت از امر به معروف و نهی از منکر بوده است که با فراموش کردن آن راه فساد، اختلاس، افزون طلبی، فرار از قانون و بر قراری مسابقه "بیشتر مصرف کردن" در میدان حرص و آز بوده است.

باید انصاف داد که اصل امر به معروف و نهی از منکر که یکی از فروع دین و واجبات بسیار مهم می باشد آن طور که باید در دولت های قبلی شناسایی نشده و مورد توجه و شناخت قرار نگرفته است. در حالیکه فرامین معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) و حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت بر این اصل مهم تاکید و پافشاری داشته اند تا جایی که پا فشاری امام خمینی(ره) بر این موضوع موجب تبعید 15 ساله ایشان شد و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در صحرای سوزان طف آن حماسه جانسوز را بر سر آن خلق می کنند. و مهمتر از همه اینکه اگر تنها به قرآن مراجعه شود و نه به احادیث و کتب فقه، متوجه خواهیم شد که قرآن کریم این اصل را چقدر مهم دانسته و بارها تکرار کرده است. در جایی امت بهتر بودن را منوط به انجام این وظیفه الهی نموده و در موردی رستگاری جامعه و سعادت مردم را در گرو امر به معروف و نهی از منکر دانسته و در نهایت با تحلیل جامعه شناختی نمونه هایی از ملل و جوامع گذشته را که عاقبتی جز بدبختی و هلاکت نداشته اند ارائه کرده و می فرماید علت این هلاکت ها بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر بوده استدر آیه 110 سوره آل عمران می خوانیم: کنتم خیر امة اخرجت للناس تامرون بالمعروف وتنهون عن المنکر وتؤمنون بالله; شما بهترین امتی بودید که به سود انسانها آفریده شدید - چه این که - امر به معروف می کنید و نهی از منکر و به خدا ایمان دارید.توجه به این موضوع گستره وسیعی از رفتار های فردی و اجتماعی مارا متاثر ساختـــــــــه و بـــــــــه "سبک زندگی" الهی نزدیک می سازد که در آن جز گذشت، ایثار، ازخود گذشتگی، اخلاق حسنه ، تعامل مثبت، هم افزایی متعاون و خلاصه یک "زیست جهان" الهی متصور است. لذاست که ذیل اصل امر به معروف ونهی عن المنکر هم انقلاب و بعثت انبیاء عظام شکل می گیرد و هم اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما شکل گرفته است و بی ربط نیست که بقیه اعمال، وظائف و کنش های مثبت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را به عون الله برای تبدیل شدن به حماسه ایی عظیم در خرداد 92 مادون این اصل مهم با گفتنی های زیر به طور مختصر و مفید تبیین نمائیم .

در حوزه بین المللی و سیاست خارجی دولت مهاجم و زور گوی آمریکا با توجه به نتایج خفت بار حمله به عراق و افغانستان به این جمع بندی رسیده است که دخالت فیزیکی و نظامی برایش صرف اقتصادی نمی کند لذا با استفاده از اجیر کردن و تامین مالی مزدوران منظقه ایی اعم از دولت های وابسته، پوسیده و دیکتاتور مانند قطر، عربستان و اردن و مزدبگیران سلفی مانند القاعده تصمیم به شکستن به اصطلاح ستون فقرات هلال شیعی را دارد که عمل به رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری در این مسیر به شدت راهگشاست.

در حوزه اقتصادی توجه به مقوله کشاورزی و استفاده از فنآوری روز در گستره وسیعی از زمین های بایر و دایر به شدت راهگشای معضلات بیکاری و اقتصادی کشور است.

سالیانی است بس دراز که همه دولت ها این شعار را مطرح کرده اند که نقدینگی را به سوی تولید و واحد های کوچک تولیدی سوق می دهند اما در عمل شهرام جزایری، خاوری یا نظایر آنها به عنوان مختلسین فربه از این میدان به در آمده اند. نحوه پرداخت ها در بخش خصوصی و دولتی متوازن نیست و این موضوع در حوزه عمل و به طور میدانی نتیجه ایی جز دست اندازی به بیت المال ندارد.

سخن در ابعاد گوناگون دولت اسلامی و رئیس جمهور منتخب سال 92 بسیار است اما پیش از پایان کلام ذکر این نکته مهم است که مردم انقلابی ما باید توجه کنند برای انتخاب اصلح، معیار نخست تبعیت از ولی و حجت شرعی یعنی ولی فقیه به عنوان خورشید و روشن کننده راه بوده و پس از آن محل تامین منابع مالی برای تبلیغات نامزدها از عوامل مهم برای شناخت آنهاست باید بدانند و بدانیم که در مقام عمل به گفته های صرف توجه نکنیم فعلاً با پیام نوروزی سال 92 حضرت امام خامنه ایی نوشته را پایان می دهیم و باز هم در این باره سخن خواهیم گفت؛

در زمینه‌ی امور سیاسی، کار بزرگ سال ۹۲، انتخابات ریاست جمهوری است؛ که در واقع مقدرات اجرائی و سیاسی، وبه یک معنا مقدرات عمومی کشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی میکند. ان‌شاءاللهمردم با حضور خودشان در این میدان هم خواهند توانست آینده‌ی نیکی را برای کشور و برای خودشان رقم بزنند. البته لازم است هم در زمینه‌ی اقتصاد، هم در زمینه‌ی سیاست، حضور مردم حضور جهادی باشد. با حماسه و با شور بایدوارد شد، با همت بلند و نگاه امیدوارانه باید وارد شد، با دل پر امید و پر نشاط باید وارد میدانها شد و با حماسه‌آفرینی باید به اهداف خود رسید. با این نگاه سال 92 را به عنوان "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی " نامگذاری می کنیم و امیدواریم به فضل پروردگار، حماسه ی اقتصادی و حماسه ی سیاسی در این سال به دست مردم عزیزمان و مسئولان دلسوز کشور تحقق پیدا کند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۴
شهدا شرمنده ایم ...!!!

نظرات (۲)

با عرض سلام

نوشته های خیلی خوبی بود. اگه میشه مطالبی هم در مورد شلمچه بنویسید.

پاسخ:
با سلام و تشکر از شما دوست عزیز 
چشم انشاءالله بزودی مطالبی تحت عنوان مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس بر روی این پایگاه اطلاع رسانی درج خواهد شد.
با تشکر از شما 
مدیریت تیم
سلام علیکم حاجی
سیاه بودن رنگ پس زمینه قالب و بنفش بودن رنگ فونت باعث اذیت چشم میشه؛ من که خداوکیلی نتونستم مطلب رو تا انتها بخونم.

ما هم حامیان بهار هستیم، اما....؛
«بهار بی خامنه ای زمستانی سرد و تاریک است»بسیار تعبیر زیبایی بود.
یاعلی

پاسخ:
با سلام
رنگ فونتها ویرایش گردیدند.

ممنون از نظر شما.
*التماس دعا*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی